Aktywne Wpisy
BrakWolnegoLoginu +269
W takim kraju zyjemy xD Mlodzi doslownie mowia wprost jakie maja problemy, a boomerzy im mowia, ze wcale takich nie maja I wypisuja przy tym litanie o tym, ze kiedys to bylo tera to nie jest. Sam jestem inzynierem lvl28, zarabiam 4800 do reki w biurze. Umowe o prace na rok dostalem po 9 miesiacach okresu probnego na umowe zlecenie, w niemieckim korpo xD Nie wiem co mam robic innego, zeby zaczac
źródło: chrome_screenshot_29 Oct 2025 12_52_44 CET
Pobierz
tangens_kutangens +110
Słuchajcie wreszcie dane było mi zapoznać się z #kouros. Nie znam się w ogóle na #perfumy więc zrobiłem kilka wycieczek po perfumeriach i zamówiłem odlewki paru kultowych śmierdzieli. xD Moim celem było noszenie jednego zapachu przez jeden dzień i chciałem podzielić się spostrzeżeniami na temat tego mocarza. xD
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
YSL Kouros - spryskałem się nim po południu żeby uniknąć ryzyka noszenia tego przez cały dzień. Pierwsze, co mi
źródło: yves-saint-laurent-kouros-woda-toaletowa-100ml
Pobierz

Polecicie mi jakiegoś vpn'a na androida? W poniedziałek jadę do Chin i potrzebuje sprawdzonej apki żeby móc kontaktować się ze światem. Liczę na waszą pomoc!
#vpn #android #pomocy
anyway, proton VPN chyba w Chinach w całości zbanowany, więc nie będę forsował wyjątkowo #bojowkaprotonvpn.
Chociaż mają serwery w Hong Kongu i Singgapurze. Ale nie mam pojęcia czy w Chinach działają. Hong Kondzki powinien w sumie. :P
NordVPN ma w p---u serwerków w
pobrałem kilka darmowych i metodą prób i błędów wyłoniłem najlepszego darmowego, dalej jestem w Chinach, vpn bangla, dziękuję Ci za odpowiedź i cenne rady mireczku!
Jaki działa metodą prób i błędów?
Jakie testowałeś, które działają?
Przyda się z ciekawości, by w archiwum wykopu leżał taki wpis ze sprawdzonymi vpnami działającymi i nie - w Chinach. ^^