Aktywne Wpisy
Zawiera treści 18+
Ta treść została oznaczona jako materiał kontrowersyjny lub dla dorosłych.
#motoryzacja #samochody Siema motoryzacyjne świry.Poszukuje samochodu do 50 tys cebulionów i mam mega dylemat.Moje wymagania to kombi/suv,automat,rocznik minimum 2015,jakikolwiek naped 4x4(z tego mogę zrezygnować).Wybór dla laika samochodowego jest tak duży że sam nie wiem co brać żeby się nie władować na minę.Samochód głównie w dłuższe trasy po Polsce i raz do roku na Bałkany więc taki połykacz kilometrów
Który warto brać
- Jeep Cherokee KL 9.9% (82)
- Passat B8 27.7% (230)
- Mitsubishi Outlander 14.1% (117)
- Seat Leon 13.1% (109)
- Peugeot 508 25.7% (213)
- Opel Insignia 9.5% (79)
Czy jeśli chcę przerobić napęd 1x8 na single speeda bez dodatkowych kosztów, to czy wystarczy wyrzucić przerzutkę i odpowiednio skrócić łańcuch i zostawić na którejś zębatce kasety? Oczywiście hardtail, z przodu 28t narrow-wide,
Jeżeli rama nie ma haków poziomych to trudno będzie wyregulować łańcuch.
rozbierasz kastę, wybierasz zębatkę, zakładasz sobie zębatkę (lub zębatki na bębenek) używając dystansów rozdzielających zębatki ze starych rozmontowanych kaset albo kupujesz dedykowane rozwiązanie (można też użyć odpowiednio przyciętej rurki stalowej albo nawet z PCV) do "wycentrowania", to wszystko skręcasz jak normalną kasetę. Do tego dodajesz napinacz za 20-30 zł i gotowe.
googluj: cassette to single speed conversion kit albo cassette to single speed conversion diy
@DomeN
@kendi
@Fastboot
@xbonio dzięki!