Wpis z mikrobloga

ODMOWA WYKONANIA NAPRAWY W RAMACH GWARANCJI XIAOMI REDMI 5 PLUS OD FIRMY #mispot !!!!

Cześć Mirki!
Poprzedni wpis z opisem usterki: [LINK ]( https://www.wykop.pl/wpis/35215529/mirki-pojawila-mi-sie-zolta-plamka-na-ekranie-xiao/)
Oddałem mojego Xiaomi Redmi 5 plus do naprawy do MIUI Service (firma realizująca naprawę XIAOMI z @MiSpot). Dostałem dzisiaj od nich odpowiedź, cytuję

"Z zewnątrz na krawędzi przyklejonego szkła hartowanego oraz pod nim ślady kleistej substancji, które pokrywają się z miejscem występowania przebarwień na LCD. Wewnątrz ślady ingenerecji wilgoci - boczny marker w kolorze czerwonym. Odmowa naprawy gwarancyjnej - gwarancja anulowana.Koszt wymiany zespołu LCD poza gwarancją 299zł (oryginał) + zwrotna przesyłka kurierska DPD."

Tak jak pisałem, telefon mi nie spadł, nie wpadł mi do kibla, więc dlaczego GWARANCJA ZOSTAŁA ANULOWANA?!
Skąd się mógł wziąć klej pod szkłem hartowanym? Nie rozumiem tego.
Telefon ma dopiero pół roku.
Zdjęcia przesłane z serwisu: Dysk Google LINK

#xiaomi #telefony #redmi #redmi5plus #serwisgsm
  • 26
@spec_IT to jak naklejałeś to będą się pultać o to, że coś mogło się pod to dostać i to skutkowało uszkodzeniem urządzenia. Najlepiej to iść do rzecznika dóbr konsumenta i z nim trzasnąć pismo.
Panowie i Panie, plusować, niech ten wpis dotrze do największej ilości osób, MiSpot poleciało sobie w balona, anulowali gwarancję !!! Mirki, szkoda, bo liczyłem, że to jest poważna firma, dużo Mirasów polecało ją, pisali, że nie ma problemu z telefonami XIAOMI.
@spec_IT Wydaję mi się, że podchodzisz do sprawy nieobiektywnie. Ślady wilgoci (czerwone markery) nie mogły wziąć się z nikąd, tak samo z tym klejem, który zdaniem specjalistów był przyczyną usterki. Serwis jest wyspecjalizowany i podchodzi do wszystkich reklamacji rzetelnie i fair, nikogo nie naciągając na niepotrzebne koszty (co oczywiście działa w dwie strony). Telefon nie musi się "utopić" aby markery były zawilgocone - wystarczy używać go w warunkach podwyższonej wilgotności, co z
@MiSpot: Telefon był trzymany w ETUI. Nie mogło dojść do zalania. Nawet telefonu w kieszeni nie trzymam, tylko w torbie na ramię. Nie miałbym pretensji gdyby usterka wynikała z mojej winy. Po co ta gwarancja i co ona obejmuje, skoro nie takie usterki?!
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@spec_IT: a tak wszyscy narzekają na sklepy z chińską gwarancją. Niestety w kraju zwanym Polską trzeba o wszystko walczyć. Dlatego wolę zapłacić mniej i sobie sam naprawić w razie czego. Polecam kontakt z Rzecznikiem w twoim mieście. Sprawa teraz ułatwiona, bo można to zrobić przez internet i system epuap poswiadczając swoją tożsamość logując się na konto bankowe.
@spec_IT Szczegółowe warunki gwarancji są dołączone do aukcji i znajdziesz je również na stronie naszego sklepu. Najprościej mówiąc- uznajemy wszelkie sytuacje w których do awarii nie doszło z winy użytkownika lub na skutek niewłaściwego użytkowania. Tak jak widzisz, przerzuciliśmy rozpatrywanie reklamacji do zewnętrznego serwisu, aby był on niezależny i sprawiedliwy w swoich opiniach. Naturalnie rozumiem, że możesz się z tym nie zgadzać, tym niemniej myślę, że znajdzie się tu kilka osób z
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1
@spec_IT: Te matryce w szajomi (seriach redmi) są tak niskiej jakości, że nie na się co doszukiwać. Kleje sreje. Jak nie z twojej winy maja naprawić i tyle. Cena, którą podali ci za wymianę też z kosmosu. Może płaciłeś kartą? Będziesz miał większe pole manewru, jeśli nie minęło te pół roku.