Wpis z mikrobloga

@Hiszpan_Jan: imo activison nie ma jeszcze aż tak dużego wpływu na politykę jaką kieruje się blizzard jeżeli o wow'a chodzi, chociaż wygląda na to że dodatek wypuścili za wcześnie właśnie przez activison, ale wiedzą że społeczność wowa to nadal żyła złota i nie będą dokonywać drastycznych zmian póki co..
@Hiszpan_Jan: Kiedys byl jakis StarCraft na mobilki, ale nie wiem czy zrobiony na licencji. Chyba nawet nazywal sie StarCraft Ghost Mobile, biegalo sie Nova, assety z SC1. Taki raczej prosty top down shooter plus zdolnosci ghosta.

Pamietam, ze wyszedl nawet Baldur's Gate na komorki, ale to nie mialo nic wspolnego z dzielem BioWare'u.

Patrzac jednak na porty mobilne gier Infinity Engine, Heroes 3 HD Edition czy KotOR - urzadzenia mobilne wcale
@Silvaren: problem leży w tym że najlepsi developerzy w blizzardzie pracują nad mobilkami zamiast pracować nad nowymi odsłonami AAA
Bliz wie że gry mobilne są tańsze w produkcji i łatwiej je monetyzować wrzucając mikrotranzakcje i lootboksy

Ja wole Starcrafta 3 zamiast Starcrafta 2 mobile ¯\_(ツ)_/¯
@Hiszpan_Jan: To potwierdzone, ze ci developerzy nad tym siedza? Immortal to jedynie polowicznie w Blizzie robiony, przez ten niewielki zespol Allena Adhama o specyficznej nazwie, ktorej nie moge sobie przypomniec teraz.

Wszyscy wola SC 3 zamiast mobilki :P

Nie wydaje mi sie, by produkcja mobilki blokowala prace nad duzymi grami. To inna skala przedsiewziecia, inni programisci. Tym bardziej, ze plotki o D4 powstajacym od dluzszego czasu i anulowanej gry soulslike wydaja
@Silvaren: jak obejrzysz wideo to w 2:51 przedstawiciel blizzarda podczas oficjalnego Q&A mówi:

Many of our best developers now working on new mobile titles across all of our IPs


Jeśli wielu najlepszych devów zostało przeniesionych do działu z mobilkami to może to mieć znaczący wpływ na produkcję kontynuacji w rozmiarze AAA
Mobilki to inna skala przedsięwziecia, tylko (jak sam bliz mówi) to ci sami programiści xD

Chociaż prawda jest pewnie taka,