Wpis z mikrobloga

  • 0
@vegetassj1: na temat jts’ow są podzielone opinie, jedni mówią ze są lepsze niż twin sparki, drudzy zaś ze to ta sama kaszana. Ale moim zdaniem, wszystko będzie jeździć jeśli będziemy o to należycie dbać :) Cena wydaje się niezła, a jak sytuacja z zawieszeniem i blacharka ? Oglądałeś już ? ( ͡° ͜ʖ ͡°) Sam chciałem wziąć alfę 156 fl 2.0 JTS, ale spalanie mnie przeraziło, bez
  • Odpowiedz
@Wo0cash tyle co będę jeździł,to koszt paliwa mi nie straszny.
Auto wyglądało naprawdę nieźle.
Zastanawiam się jeszcze nad 159- auto niebo praktyczniejsze,a szkoda,że nie mam obecnie możliwości zakupu obu...
  • Odpowiedz
  • 0
@vegetassj1: wszystko zależy od budżetu, bo za 12 tys 159 kupisz, ale będzie to worek bez dna :/ Faktycznie 159 jest praktyczniejsze, ale gt to coupé, wiec i wiele frajdy przynosi z jazdy ( ͡° ͜ʖ ͡°) A i dziewczyny zawracają uwagę na GT :D
  • Odpowiedz
@Wo0cash tak tysiak czy dwa mogę dołożyć,to nie jest problem.To tylko przykładowa kwota. Frajda jazdy w warszawskich korkach i na trasie Warszawa-Lublin? Nie widzę różnicy.
No i nie zamierzam nikogo podrywać na samochód.
  • Odpowiedz
@Variv: Z tego co wiem, jak siądzie selespeed to naprawa droższa niż zakup auta :D Dlatego JTSa w połączeniu z selespeedem unikam jak ognia. Ciekawe, czemu tyle jtsów jest na rynku, czyżby nikt nie chciał? :<
  • Odpowiedz
  • 0
@Variv: Z tego co wiem, jak siądzie selespeed to naprawa droższa niż zakup auta :D Dlatego JTSa w połączeniu z selespeedem unikam jak ognia. Ciekawe, czemu tyle jtsów jest na rynku, czyżby nikt nie chciał? :<


@Aureilon Zależy co się w selespeed popsuje. Ostatnia awarię selespeeda załatwiłem za 300 zł.
  • Odpowiedz
via Android
  • 0
@FedoraTyrone ja i tak kupiłem taniej z myślą żeby dołożyć, ale nie jest tak strasznie.Chociaz przy silniku mogą wyjść duże koszta jeśli coś padnie, jak to w.dieslu.
  • Odpowiedz