Wpis z mikrobloga

@sylwke3100 a to jakaś nowość? Mam wrażenie, że ich wizja metropolii to włączenie wszystkiego wartościowego do Katowic (jak np. Park Śląski) i rządzenie wszystkim.

Trochę mnie to bawi - tu Krupa mówi, że nie możemy być komunikacyjnymi dzbanami po czym Katowice puszczają dwa ogryzki z Ligoty, które wożą powietrze i się częściowo dubluje, tu na sercu leżą im TŚ, a sami planują kontrowersyjny przebieg leśnołąkowy tramwaju na południe.

Może w końcu by
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@chrup: Ja już dawno mówiłem że prezydenci miast nie powinno się bawi w komunikacje tylko mieć od góry przykaz płacenia a wszystkim zajmowałby się jeden podmiot stricte apolityczy
@zeusAmadeusz ze składkami na ZTM był problem, że miasta zgłaszały uwagi, że nie wiadomo skąd się biorą te podwyżki (jak np. Gliwice, które chyba były za) czy też że za późno się za to zabrano, bo opracowano już budżet (jak Ruda Śląska). Nie każdy jest chętny na wywalanie kasy na niewiadomo
@sylwke3100 racja, PKM-y też czasem są narzędziami do prowadzenia wojenek - podobno jakaś kosa jest na linii Gliwice-Zabrze, dlatego na linie do Zabrza idą gorsze wozy. Nie wiem na ile to prawda, ale nie raz o tym słyszałem, więc musi być coś na rzeczy
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@chrup: Panie już pamiętam jak chcieli ruszyć linie Gliwice - TG to nie bo chyba Gliwice miały jakieś ale
@chrup: Co do Rudy to przecież ona jest jednym wielkim absurdem, ogranicza tramwaje (Czytaj Ruda Klary) a jednocześnie jakieś dziwne dublujące autobusy jeżdżą
@sylwke3100 810, był jakiś spór tam

Metropolia gówno z transportem publicznym zdziała, zaczną się cyrki jak będą chcieli ruszać siatkę i jeden z drugim książeciem się obrażą i tupną nóżką, że płacić nie będą. No chyba, że zmieni się sposób finansowania - jak to rozwiązać nie mam pojęcia.

Na kolei nie wygląda to lepiej - Katowice leżą mniej-więcej po środku a wiele pociągów KŚ kończy właśnie tam, co też jest dla mnie