Wpis z mikrobloga

@Beznory: Widzę tam tylko standard dla rosyjskich baz, czyli 2 NDB. Nie ma nawet VOR/DME czy ich wojskowych wersji o precyzyjnych podejściach nie wspominając.

Tu masz metary:
METAR ULMM 221230Z 16001MPS 8000 -SHSN BKN009CB M16/M19 Q1001
R31/490534 NOSIG RMK OBST OBSC QFE743=
METAR ULMM 221200Z 23001MPS 1100 1000SW R31/1200U SHSN BKN015CB
M16/M18 Q1001 R31/490534 NOSIG RMK QFE743=
METAR ULMM 221130Z 00000MPS 3100 -SHSN BKN021CB M17/M19 Q1001
R31/490336 NOSIG RMK QFE743=
METAR
Zapomniałem dodać, ale to co na końcu przytoczyłem czyli oświetlenie i utrzymanie pasa zapewne przełożyło się na brak reakcji. Niełatwo wypatrzeć biały pas w takich warunkach. Zapewne ogarnął co sie dzieje sekundy przed uderzeniem.
@Mike767er Moim zdaniem podchodził za szybko, a i z trzystopniową ścieżką bym polemizował, spadł na drogę startową jak kamień. Poza tym Rosjanie twierdzą, że miał przekroczoną masę do lądowania, dlatego jak jebnął to złamał się jak patyk.
@Beznory: Próbuje Ci wykazać, że warunki było dużo gorsze i wg mnie na pewno poniżej minimów o których pisałeś wyżej. Prosty, przerabiany nieraz scenariusz.

Beznadziejne warunki pogodowe, nieprecyzyjne podejście i częsta tendencja za pogonią ścieżki od góry (być może nie w tym przypadku), co myślę, że przy tak szybkim samolocie nie jest trudną sprawą do spierniczenia. Przynajmniej wygląda on na taki który słabo hamuje na podejściu. Pogoń za ścieżką od góry