Aktywne Wpisy
Pytanie do niebieskich pasków.
Wolicie jak dziewczyna wyprostuje sobie włosy, czy je zakręci?
#niebieskie paski #zwiazki #logikaniebieskichpaskow
Wolicie jak dziewczyna wyprostuje sobie włosy, czy je zakręci?
#niebieskie paski #zwiazki #logikaniebieskichpaskow
Jakie włosy bardziej Ci się podobają u kobiet?
- Proste 65.9% (1197)
- Loki 34.1% (620)
Zoyav +13
pytanie do #niebieskiepaski, głównie #wykop30plus #przegrywpo30tce
moglibyście związać się z wdową? (bezdzietną)
#pytanie #rozowepaski #zwiazki #przemyslenia #samotnosc
moglibyście związać się z wdową? (bezdzietną)
#pytanie #rozowepaski #zwiazki #przemyslenia #samotnosc
Stinger trafił mi się w wersji GT Line 2.0T 245KM. W porównaniu do ProCeeda prawie wszystko w Stingerze jest jeszcze „bardziej”, jeszcze „lepiej”. Z tego samochodu nie chce się wysiadać. Miałem odczucie jazdy samochodem droższym o dobre 100 tysięcy złotych. Na minus mogę zaliczyć wyłącznie brak możliwości złożenia oparć tylnej kanapy od strony bagażnika oraz układ wydechowy, który nie ryczy, a przy tym wyglądzie zdecydowanie mógłby ( ͡° ͜ʖ ͡°) podbijanie odgłosów pracy silnika i wydechu poprzez system audio uważam za lekki nietakt, chociaż wiem, ze Kia nie jest pierwsza w tej kwestii. Nie traktujcie tego wpisu jako recenzji, bo konkretów tu nie ma zbyt wiele, a raczej jako zachętę do zapoznania się z tymi samochodami. Filmów na YT jest już o nich trochę, demówki stoją w salonach. Jeżeli ktoś planuje zakup nowego auta, a nie patrzył w stronę koreańskiego producenta, to szczerze zachęcam.
#kia #samochody #motoryzacja #kupautozmikro
@blueray: 2.0T to jest kot w i30N, w Stingerze jest "okej".
Komentarz usunięty przez moderatora
@JudzinStouner: ze 2.0T nie ma sensu to nie powiedzialem. Ale jesli dla kogos ta doplata to nie jest kwestia wejscia w granice nedzy, to na prawde warto doplacic (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■)
Warto dokładać te 60k ?
@JudzinStouner: Czasem nie chodzi o suche liczby, a o lekkość z jakim te przyspieszanie się odbywa. Jak łatwo reaguje na gaz itp. 2.0t nigdy nie będzie miało podejścia do V6 turbo.
@JudzinStouner: Chyba jedyna wada to nieco zbyt krótka manualna skrzynia. Na 6 biegu przy 100km/h jest już 2500 obrotów, przy 120km/h równe 3 tysiące. Przy autostradowych 140-150km/h obroty prawdopodobnie przekroczą 3500-3600, a wtedy może być już nieco głośniej i dużo mniej oszczędnie.
W sportowym aucie pewnie nikt nie zwróciłby na to uwagi, ale w "usportowionym" (którym czasem wyjedzie się w trasę) może
@blueray: Apetyt rośnie w miarę jedzenia. Też ostatnio zastanawiałem się nad tym, że w stronę kompaktów słabszych niż 150KM nie chce mi się nawet splunąć. Zastanawiające, jak przypomnę sobie swoją Xantię sprzed dwunastu lat, która ważyła chyba z 1500kg, a miała całe 90KM i jakoś się tym najgorzej
@blueray: tylko my tu nie mowimy o samochodzie klasy Superb/Passat/Mondeo (u Kii to
@JudzinStouner: Całe życie jeździłem manualem, jakiś miesiąc temu odbyłem jazdę testową 140-konnym Ceedem z automatem i jakoś mnie nie porwało. Owszem, skrzynia pracuje szybko, zmiana biegów następuje naprawdę delikatnie, ale "czegoś mi brakowało".
Poza tym, plusem mocnego silnika z szeroko dostępnym momentem jest też to, że w mniej zatłoczonym mieście wrzucę sobie 3