Wpis z mikrobloga

Mirki, powiedzcie, czy mi się w głowie #!$%@?, mam oczekiwania z kosmosu, czy to jest typowe zachowanie, bo już się pogubiłam. (,)

Biegam. Dużo biegam. Jestem amatorem, normalnie pracuję i żyję, ale uczyniłam z biegania swoją wielką pasję. Mój niebieski jest osobą kompletnie nieaktywną i "niewychodzącą", woli spać/leżeć/oglądać filmy w domu, więc moje 5 treningów tygodniowo nie koliduje ze wspólnym życiem (którego właściwie nie ma, bo on jest wiecznie zmęczony). Zresztą zawsze jak mam w planach dłuższy trening pytam, czy planujemy robić coś razem, czy chciałby coś robić (wtedy przesuwam trening na inną godzinę/wstaję wcześniej).

Biorę udział w różnych biegach masowych (ale nie jest tego przesadnie dużo), zwykle lokalnie, czasami (2-3 razy?) potrzebuję pojechać kapkę dalej (w promieniu godziny jazdy samochodem). Nie należę do grupy ludzi, którzy robią maraton w 5-6 godzin. Wykręcam znośne czasy, np. dycha to okolice 45 minut.

Niebieski wie, jakie to dla mnie ważne, jak mnie to pochłonęło. A jednak nie czuję w nim żadnego wsparcia. Nigdy nie powiedział, że jest ze mnie dumny (kiedy np. wybiegałam życiówkę). Jak mnie gdzieś wiezie, to zawsze muszę się nasłuchać, jaki to dla niego wielki wysiłek, zmęczenie, że on jest chory, zmęczony, mógłby w tym czasie robić co innego (=spać). Nigdy nie czekał na mnie na mecie. (,) Nigdy nie dopingował na trasie. (,) Jak już doproszę się, żeby poszedł ze mną na start, żeby odebrać bluzę/wodę, to nie chce mu się czekać i szybko idzie do domu, a ostatnio nawet w połowie drogi tak mi marudził, że oddałam mu bluzę i powiedziałam, żeby wrócił sobie do domu. (,)

Smutno mi z tym trochę. Chciałabym, żeby chociaż trochę mnie w tym dopingował. Żeby czasem powiedział, że super, że jest kolejny medal, żeby poczekał na mecie z ciepłą bluzą, zrobił jakieś zdjęcie w czasie biegu. Nie zawsze. Nie za każdym razem, ale czasami chociaż, tak żebym poczuła się dla niego ważna. ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Czy naprawdę tak dużo wymagam? (,)