Wpis z mikrobloga

Od poprzedniego tygodnia tworzę strategię turową w 3D o mrówkach korzystając z silnika Godot Engine 3.1.
Jest to mój pierwszy projekt w 3D, więc zamierzam dość dużo w nim eksperymentować i nie zwracać zbytnio uwagi na szczegóły(np. domy dla mrówek, pola z górami i jeziorami, przez które nie można przejść).
Nie jestem uzdolniony graficznie więc jakość tekstur i modeli będzie w znaczącym stopniu odbiegać od dzisiejszych kanonów piękna.

Projekt mam zamiar napisać w czystym GDScript(bazującym na Pythonie).
Jako cel wyznaczyłem sobie działanie w przynajmniej 30 FPS mapy 15x15(255 heksów) na Intel HD 3000 z GLES 2.
Planuje umożliwić uruchomienie gry na na Linuxie, Windowsie i Androidzie(tylko te platformy mogę jako tako przetestować)

Screen przedstawia mapę 100x100 razem z tymczasowym modelem mrówki.

Od czasu do czasu zamierzam aktualizacje wrzucać na nowy tag #polemrowkowe

#godot #gamedev
q.....n - Od poprzedniego tygodnia tworzę strategię turową w 3D o mrówkach korzystają...

źródło: comment_JmmAyky8lGauvuPZwgMMCTvhY3gLhp4J.jpg

Pobierz
  • 5
@sentoxo: Mapa stworzona z hexów, na każdej z mrówkami(te czarne), ubranymi w uniformy zgodne z kolorami pola na którym stoją oraz hełmami z brązu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Co do githuba, to jeśli projekt nie wypali, to tak, udostępnię go, lecz jeśli się ludziom i będą skłonni do kupienia gry to niestety nie.