Wpis z mikrobloga

Projekt dalej w toku, jeszcze nie porzucony, w ostatnim czasie dodałem sobie trochę zadań na ticket trackera, ale też trochę ruszyłem.
https://imgur.com/H0R8oZP.png
Priorytety nadal się zmieniają, zaczyna być to na tyle irytujące, że chyba wezmę sobie przygotuję plan na tech demo i co chciałbym w nim ująć i na tym się bardziej skupić.
Z zaimplementowanych rzeczy:
- wyświetlanie tekstu dla obiektów rzutowanych z świata na screen
- ulepszenia kamery, dodany scroll
- mogę tworzyć aktorów którzy patrolują po wybranej ścieżce.

Powrzucałem też parę swoich starych modeli :D

Link do repo: https://git.sr.ht/~leinnan/raylibGame/log/

Mój tag: #leinnanblends

#gamedev #cpp #programowanie
Leinnan - Projekt dalej w toku, jeszcze nie porzucony, w ostatnim czasie dodałem sobi...
  • 3
@marcelstasiuk: Silnik to duże słowo. Ale nie- nie korzystam z gotowego silnika, o wykorzystywanych bibliotekach rozpisałem się tutaj: https://www.wykop.pl/wpis/40262745/od-jakiegos-czasu-w-wolnym-czasie-dlubie-sobie-gre/
Jak długo? 3 miesiące w wolnych chwilach gdy mam wenę- gdybym miał codziennie nad nim siedzieć wątpię by było więcej jak dwa tygodnie.

@Kocurovsky: Na razie bardziej tło fabularne planuje, co wyjdzie dokładnie jeszcze zobaczę. Najpierw chcę mieć przynajmniej parę mechanik gameplayowych gotowych żeby cokolwiek planować.