Wpis z mikrobloga

Treść przeznaczona dla osób powyżej 18 roku życia...
  • 8
  • Odpowiedz
  • Otrzymuj powiadomienia
    o nowych komentarzach

Art. 134. § 1. Kto przy sprzedaży towaru lub świadczeniu usług oszukuje nabywcę co do ilości, wagi, miary, gatunku, rodzaju lub ceny, jeżeli nabywca poniósł lub mógł ponieść szkodę nieprzekraczającą 100 złotych,podlega karze aresztu, ograniczenia wolności albo grzywny.


@hvob: jak ci nie wysłał towaru to moim zdaniem przyjęli zły paragraf bo to raczej wyłudzenie (choć nie jestem specjalistą)
  • Odpowiedz
@hvob: Procedura Programu Ochrony Kupujących nie do końca wygląda tak jak opisujesz. Wszystkie jego kroki są przez nas szczegółowo ujęte tutaj: https://dlakupujacych.allegro.pl/bezpieczenstwo/program-ochrony-kupujacych/warunki-skorzystania
Jeżeli otrzymałeś towar niezgodny z umową - wystarczy potwierdzenie zgłoszenia sprawy, wszczęcie postępowania absolutnie nie jest konieczne. Wiemy, że policja umarza takie sprawy, dlatego właśnie w oparciu o samo ich zgłoszenie wypłacamy rekompensatę.
Bardzo prosimy Cię o przesłanie Twojego zgłoszenia wraz z loginem w wiadomości prywatnej. Chcielibyśmy przyjrzeć
  • Odpowiedz
@allegro_pl dlaczego w moim przypadku nie chcecie zwrócic kosztów z aukcji, sprzedawca wyslal mi produkt w zlej konfiguracji, na reklamacje odpisał ze nie może dostarczyć odpowiedniego produktu.

sprzedający raz w tygodniu zmieniał zdanie, na początku napisał ze nie jest wstanie dostarczyć odpowiedniego produktu bo już nie jest produkowany, po jakiś 2 tyg napisał ze może mu się uda ale będzie konieczna dopłata, a po miesiącu odpisał jednak ze może uda mu
  • Odpowiedz
2 lata i nic się nie zmieniło, allegro.pl dokładnie tak samo olewa sprawę i stosuje spychologię w moim przypadku:

"Proszę się kontaktować z sprzedawcą w celu rozwiązania problemu" - nosz kur... to już u chińczyka większa ochrona.
  • Odpowiedz