Aktywne Wpisy
Ejber_z_Fyrtla +622
Siedzę sobie na porodówce, niebawem zostaje ojcem bliźniaków (ʘ‿ʘ) dajcie tego słynnego plusika na odwagę ᕦ(òóˇ)ᕤ #tatacontent #porod #chwalesie
LezliNilsen +48
Znajoma parka przed 40stką ma dwójkę dzieciaków w tym 1 syn już chyba z 13 lat. Przeciętni ludzie, średnie i wyższe wykształcenie, pracujący, żadna patolnia. Dzieciak już wychowany, że tak to nazwę "bezstresowo", po nowoczesnemu.
To jak bardzo on nie szanuje ojca to mi się w głowie nie mieści. Spotkaliśmy się w większym gronie na święta. Dzieciak potrafi dopyerdalać ojcu przy stole dosłownie jakby z koleżką sobie rozmawiał. Usłyszałem już teksty typu:
To jak bardzo on nie szanuje ojca to mi się w głowie nie mieści. Spotkaliśmy się w większym gronie na święta. Dzieciak potrafi dopyerdalać ojcu przy stole dosłownie jakby z koleżką sobie rozmawiał. Usłyszałem już teksty typu:
Dodane rzeczy:
- animowany veil na starcie(te kwadraty)
- spawn pointy- spawnuje jednostkę w wskazanym miejscu
- obsługa spdlog do logowania
- możliwość zmiany kamery pomiędzy izometryczną a trzecioosobową
- presety jednostek
Teraz następne w kolejce są:
- przebudowa kolizji
- AI- steering behaviours: https://gamedevelopment.tutsplus.com/series/understanding-steering-behaviors--gamedev-12732
- ładowanie innych poziomów i przeładowywanie aktualnego- na szczęście struktura gry jest taka, że nie stanowi to problemu.
W międzyczasie klaruje się pomysł na pierwsze tech demo- będzie to ucieczka słowiańskiego(obodryckiego) szpiega z frankijskiego obozu, czas akcji- VIII-IX wiek. Ma to oznaczać, że walczyć nie możemy, jedynie przemykać się pomiędzy strażnikami, gdy nas dorwą- przegraliśmy. Jeśli jednak uda mi się sensowną walkę dodać to wtedy można łatwo zrobić, że po początkowej ucieczce uda nam się zdobyć broń i możemy zacząć walczyć o drogę do wyjścia.
Link do repo: https://git.sr.ht/~leinnan/raylibGame/log/
Mój tag: #leinnanblends
#programowanie #cpp #gamedev
Wykorzystywane biblioteki:
- obsługa okna, grafika: https://www.raylib.com/
- system ECS: https://github.com/skypjack/entt
- parsowanie JSONa: https://github.com/nlohmann/json