Wpis z mikrobloga

Kolejny update, projekt jeszcze nie porzucony :D
Dodane rzeczy:
- animowany veil na starcie(te kwadraty)
- spawn pointy- spawnuje jednostkę w wskazanym miejscu
- obsługa spdlog do logowania
- możliwość zmiany kamery pomiędzy izometryczną a trzecioosobową
- presety jednostek

Teraz następne w kolejce są:
- przebudowa kolizji
- AI- steering behaviours: https://gamedevelopment.tutsplus.com/series/understanding-steering-behaviors--gamedev-12732
- ładowanie innych poziomów i przeładowywanie aktualnego- na szczęście struktura gry jest taka, że nie stanowi to problemu.

W międzyczasie klaruje się pomysł na pierwsze tech demo- będzie to ucieczka słowiańskiego(obodryckiego) szpiega z frankijskiego obozu, czas akcji- VIII-IX wiek. Ma to oznaczać, że walczyć nie możemy, jedynie przemykać się pomiędzy strażnikami, gdy nas dorwą- przegraliśmy. Jeśli jednak uda mi się sensowną walkę dodać to wtedy można łatwo zrobić, że po początkowej ucieczce uda nam się zdobyć broń i możemy zacząć walczyć o drogę do wyjścia.

Link do repo: https://git.sr.ht/~leinnan/raylibGame/log/

Mój tag: #leinnanblends

#programowanie #cpp #gamedev
Leinnan - Kolejny update, projekt jeszcze nie porzucony :D
Dodane rzeczy:
- animowa...
  • 14
@Hauleth: Przecież jakaś konfiguracja i opis scen, elementów, resourceów musi być i nie ma nic lepszego od JSONa. Jak chcesz szybciej coś zserializować, to ta biblioteka obsługuje też formaty binarne, ale przecież, nie będziesz rzeźbił ręcznie binarek.