Wpis z mikrobloga

@Sayurii: Jakie Wy cyrki macie w tych bankach ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Ja w millenium przy zablokowanej karcie / koncie, dzwonię i mam 3 pytania kontrolne, dotyczące konta, typu
"Czy ma Pan u nas kredyt"
"Czy ma Pan hipotekę"
"Czy ma Pan konto walutowe, które pozwala na rozmianę walut"
"Czy korzysta Pan z opcji debetowej, jak tak to na ile"

I po 3 pytaniach jest ostatnie
"Nowe
@Sayurii: Na stronie PKO jest informacja :nikt z naszego banku nigdy nie poprosi cię o kod z karty kodów jednorazowych.
Zablokowało mi się ipko:
-Pani w słuchawce: imię nazwisko adres itp, poproszę kod xx z karty kodów jednorazowych.
-Że co? przecież na stronie jest napisane by nikomu nie podawać i nikt nie poprosi.
-Ale jak pan nie poda to nie odblokujemy pana konta ( ͡° ʖ̯ ͡°
@Sayurii, Bank nigdy nie wymaga podania kodu jednorazowego w trakcie rozmowy telefonicznej nawiązanej przez pracownika Banku, chyba że kontakt telefoniczny następuje z Twojej inicjatywy. Podanie kodu z narzędzia autoryzacyjnego jest niezbędne wyłącznie do zatwierdzenia zleconej przez Ciebie dyspozycji. Informacje te zamieściliśmy w zakładce "Próby wyłudzenia informacji przez telefon" na stronie: https://www.pkobp.pl/klienci-indywidualni/bankowosc-elektroniczna/bezpieczenstwo/ Jeśli podczas rozmowy z konsultantem padły nieprawidłowe/niepełne odpowiedzi na pytania weryfikacyjne, wówczas ze względów bezpieczeństwa pracownik odmawia odblokowania serwisu iPKO.