Gracze: "preordery to zło! Nauczcie się w końcu, że kupowanie produktu przed premierą niszczy jakość gier". CDP: pokazuje 7 sekund z Kijanu Riwsem. Gracze: bazylion preorderów
Przy produkcji Witchera 3 mieli już problemy z personelem, a Cyberpunk był przez jakiś czas pod znakiem zapytania, bo po prostu ludzie się zwalniali. Ich #!$%@? traktowanie personelu przeniesie się na jakość (Mass Effect: Andromeda coś Ci mówi?).
Trochę też śmieszy dożywotnia lojalność dla firmy, która nie zrobiła nic poza serią o Wiedźminie, czyli trzech głównych gier i dwóch pobocznych :D. Redsi nie mieli okazji
Otóż tak, mówi mi to ponad 40 godzin przyjemnej rozgrywki na przestrzeni ostatnich 3 tygodni
Redsi nie mieli okazji udowodnić, że potrafią utrzymać jakość Witchera 3.
Mieli, przy okazji 2 dodatków. Zresztą dlaczego od razu mówimy utrzymaniu jakości z wiedźmina 3, który sam w sobie był dowodem na utrzymanie i wzrost jakości po świetnej dwójce
@NapalInTheMorning: powiem tak. Nigdy w życiu nie kupiłem preordera. Zrobiłem raz w życiu wyjątek dla The Witcher 3, zrobię jeszcze jeden wyjątek dla Cyberpunk 2077. Preordery nie kupuje się tylko dla gry ale (w sumie głównie) dla studia które te gry tworzy
Otóż tak, mówi mi to ponad 40 godzin przyjemnej rozgrywki na przestrzeni ostatnich 3 tygodni
@wyporkiewicz: No i nie pamiętasz jak to wyglądało w dniu premiery?
Mieli, przy okazji 2 dodatków. Zresztą dlaczego od razu mówimy utrzymaniu jakości z wiedźmina 3, który sam w sobie był dowodem na utrzymanie i wzrost jakości po świetnej dwójce
Dwójka była dobra, Witcher 3 wybitny. Zrobić wybitną gre to jest sztuka, ale utrzymać standardy takiej
Nie rozumiem czego ludzie się boją - Cyberpunka nie bardzo da się spieprzyć. Taki Mass Effect miał przeciętne strzelanie, słabą grafikę, niezłą fabułę, i był przez wielu uważany za najlepsze sci-fi rpg ever.
Strzelanie w cyberpunku gorsze nie będzie, fabularnie CD Projekt wciąga Bioware nosem (i udowodnił to w 3 grach i 2 dodatkach). To co tam niby ma się nie udać?
Sam wcześniej napisałeś że były problemy tego typu po każdej z poprzednich części. I co, wpłynęło to jakoś na jakość każdej kolejnej produkcji?
@wyporkiewicz: Tak, ale były mniejsze. Ludzie nie zwalniali się podczas trwania produkcji, tylko po projekcie (praktycznie cały team do kasacji). W przypadku Cyberpunk ludzie zwalniali się JUŻ w trakcie trwania produkcji, stąd mój sceptycyzm.
@tell_me_more: No Andromeda był takim failem, że Bioware nie jest już uważane za
@NapalInTheMorning wszystko można opisać w ten sposób, szczególnie z gatunku fantasy który zawsze będzie absurdalny jeśli przełożymy go na nasze postrzeganie rzeczywistości xD
@TheSjz3: Bethesda może nie, ale Ubi w czasach pierwszych CODów, Prince of Persia (Piaski czasu), Splinter Cell (Idealne Chaos Theory), Far Cry, Beyond Good and Evil, Rayman i mnóstwo innych, miało świetną renomę
Gracze: "preordery to zło! Nauczcie się w końcu, że kupowanie produktu przed premierą niszczy jakość gier".
CDP: pokazuje 7 sekund z Kijanu Riwsem.
Gracze: bazylion preorderów
#gry #cdprojektred #cyberpunk2077
@wyporkiewicz: Don't tempt me, Frodo.
Przy produkcji Witchera 3 mieli już problemy z personelem, a Cyberpunk był przez jakiś czas pod znakiem zapytania, bo po prostu ludzie się zwalniali. Ich #!$%@? traktowanie personelu przeniesie się na jakość (Mass Effect: Andromeda coś Ci mówi?).
Trochę też śmieszy dożywotnia lojalność dla firmy, która nie zrobiła nic poza serią o Wiedźminie, czyli trzech głównych gier i dwóch pobocznych :D. Redsi nie mieli okazji
Otóż tak, mówi mi to ponad 40 godzin przyjemnej rozgrywki na przestrzeni ostatnich 3 tygodni
Mieli, przy okazji 2 dodatków. Zresztą dlaczego od razu mówimy utrzymaniu jakości z wiedźmina 3, który sam w sobie był dowodem na utrzymanie i wzrost jakości po świetnej dwójce
@wyporkiewicz: No i nie pamiętasz jak to wyglądało w dniu premiery?
Dwójka była dobra, Witcher 3 wybitny. Zrobić wybitną gre to jest sztuka, ale utrzymać standardy takiej
@tell_me_more: Bez przesady :)
@wyporkiewicz: Spoko, jak mówię, trzymam kciuki. Ale też jestem sceptyczny patrząc na to co u nich wewnętrznie się wyrabia
Sam wcześniej napisałeś że były problemy tego typu po każdej z poprzednich części. I co, wpłynęło to jakoś na jakość każdej kolejnej produkcji?
@johny-kalesonny: to porównaj z Andromedą :)
Nie rozumiem czego ludzie się boją - Cyberpunka nie bardzo da się spieprzyć. Taki Mass Effect miał przeciętne strzelanie, słabą grafikę, niezłą fabułę, i był przez wielu uważany za najlepsze sci-fi rpg ever.
Strzelanie w cyberpunku gorsze nie będzie, fabularnie CD Projekt wciąga Bioware nosem (i udowodnił to w 3 grach i 2 dodatkach). To co tam niby ma się nie udać?
@tell_me_more:
@wyporkiewicz: Tak, ale były mniejsze. Ludzie nie zwalniali się podczas trwania produkcji, tylko po projekcie (praktycznie cały team do kasacji). W przypadku Cyberpunk ludzie zwalniali się JUŻ w trakcie trwania produkcji, stąd mój sceptycyzm.
@tell_me_more: No Andromeda był takim failem, że Bioware nie jest już uważane za
Poproszę o poparcie tego czymś.
@NapalInTheMorning: nie miały
@handsomejack: Pomyliłem Witchera 3 z Witchera 1. Źródło od eks developera CD Projekt:
- po Witcher 1 zostały jednostki
- po Witcher 2 zwolniło się gdzieś 40% ludzi
- po Witcher 3 zwolniła się "znacząca część" zespołu
Gościu zaznaczał youtuberowi którzy odeszli, ale po Witcherze 3 tego nie zrobił.