Wpis z mikrobloga

#afera #oszukujo #morele @morele_net #pcmasterrace #gigabyte #informatyka #komputery #elektronika #krakow #wroclaw
#warszawa #poznan

27.08.2019 kupiłem na morele komputer w tym płytę główną Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING
Komputer od razu złozyłem i wszystko było ok, procka nie kręciłem tylko sobie na luzie grałem bez problemów, 25.06.2019 komputer sie nie odpalał, kręciły się tylko wentyle i nic więcej. Po konsultacji z internetem postanowiłem wysłać płytę na gwarancję. W komentarzach wklejam przebieg dyskusji z morele.

Mam pytanie teraz do was co z tym zrobić? iść z tym na policję, do prawnika czy gdzieś jeszcze indziej?
Pobierz robert7454 - #afera #oszukujo #morele @morele_net #pcmasterrace #gigabyte #informatyk...
źródło: comment_5dhJFfiNLhAhJs3vc9WBUrKHJDVR5UBe.jpg
  • 88
@solutio: widzę że to już jakiś ich standardowy scenariusz. W tamtym roku dobierałem części znajomemu, zestaw za około 10 tysięcy, topowa płyta pod socket 1151. Komputer niestety składany przez tą mierną firmę (tu znajomy niestety się pośpieszył i nie skonsultował tego trafnego wyboru ze mną), przyszedł, działał parę dni i pewnego dnia przestał się uruchamiać. Po wstępnej analizie winowajcą okazała się płyta, została wysłana do morele i w odpowiedzi wysłali wiadomość,
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@thePiter: no ja miałem wybrany model na morele, co i tak było ciężko znaleźć bez windowsa fajnego laptopa za mają kasę. A później szukałem na x komie i miałem jeszcze większy wybór i w sumie wziąłem coś ciekawszego.
@robert7454: hej, kiedyś kupiłam rzekomo nowy telefon na morele. Szybko zepsuł się w nim aparat fotograficzny. Dałam do reklamacji na serwis Sony’ego, a ci mi odpisali, że nie mogą mi uznać reklamacji, bo ktoś wcześniej odkręcał telefon w środku i nie było jakiejś śrubki bądź była inna. Najprawdopodobniej Morele sprzedało mi używany telefon. Zgłosiłam sprawę do rzecznika spraw konsumenckich i po około pół roku (!) łaskawie naprawili mi telefon. Po jakichś
Coś te płyty z morele się psują. Mi też jedna padła, ale rok po gwarancji ;)

Z drugiej strony miałem z nimi ostatnio ciekawy przypadek. Jakiś czas temu opisywałem tutaj problem - komputer po jakimś czasie "psuł" drugi dysk. Dysk systemowy (SSD) działał cały czas dobrze, drugi dysk (zwykły HDD) po kilku dniach użytkowania wywalał błędy a potem w ogóle nie dawało się go odczytywać. Rozwaliło mi tak 3 dyski. Przetestowałem pamięć,
@moniash: niestety nie mamy jak odnieść się do Twojego komentarza, ponieważ nie znamy szczegółów. Czy zgłaszałaś nam tę sytuację od razu po otrzymaniu informacji odnośnie telefonu? Jeśli otrzymałaś kiedykolwiek produkt, który wzbudził Twoje wątpliwości, koniecznie należy nam to zgłosić. Takie sytuacje zdarzają się niezwykle rzadko jednak możesz mieć pewność, że zawsze podchodzimy do nich priorytetowo weryfikując zarówno czy nie doszło do błędu/nieporozumienia zarówno po naszej stronie czy też po stronie dostawcy.