Aktywne Wpisy
KingaM +68
Serio, #orange? Przecież to święto ma głębokie znaczenie religijne dla wielu osób, a Wy postanowiliście robić z tego jaja dosłownie i w przenośni. To jest jakieś kurwskie lekceważenie wolności religijnej i świętości tradycji. Co będzie następne? Cyfrowe noszenie palm w Wielki Tydzień? Albo cyfrowe chodzenie na msze? Może e-palenie ziółka przez rastuchów które przecież jest ich sakramentem albo darmowe gigabajtu z okazji obalenia reżimu.
Ja wiem, że to tylko zabawa
Ja wiem, że to tylko zabawa
ZenujacaDoomerka +238
W ogóle fascynuje mnie istnienie osób co kochają Marvela i star wars.
Tych ludzi się powinno od społeczeństwa normalnego odseparować.
To nie są normalni ludzie. Normalny dorosły nie idzie oglądać filmu o tej samej treści po raz tysięczny i mówi wow ale super.
Ciągle to samo - jest bohater, drama a potem znów dobro zwyciężyło xD
To są jakieś uposie po prostu a nie ludzie. Jedyne do kogo to może przemawiać to
Tych ludzi się powinno od społeczeństwa normalnego odseparować.
To nie są normalni ludzie. Normalny dorosły nie idzie oglądać filmu o tej samej treści po raz tysięczny i mówi wow ale super.
Ciągle to samo - jest bohater, drama a potem znów dobro zwyciężyło xD
To są jakieś uposie po prostu a nie ludzie. Jedyne do kogo to może przemawiać to
#warszawa #poznan
27.08.2019 kupiłem na morele komputer w tym płytę główną Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING
Komputer od razu złozyłem i wszystko było ok, procka nie kręciłem tylko sobie na luzie grałem bez problemów, 25.06.2019 komputer sie nie odpalał, kręciły się tylko wentyle i nic więcej. Po konsultacji z internetem postanowiłem wysłać płytę na gwarancję. W komentarzach wklejam przebieg dyskusji z morele.
Mam pytanie teraz do was co z tym zrobić? iść z tym na policję, do prawnika czy gdzieś jeszcze indziej?
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Komentarz usunięty przez autora
Jak nie da efektów to rzecznik konsumenta, który skieruje sprawę do sądu.
@Idontwanttomiss: cos sie popsulo w plycie, odeslal na reklamacje, reklamacja odrzucona bo pierw poszla informacja ze mechanicznie urwane piny. OP sie pyta jak to mozliwe skoro procek byl w srodku. Zaczeli pisac ze to jednak inne elementy z plyty sa mechanicznie uszkodzone. OP nie wierzy i prosi o nagranie z rozpakowywania plyty bo jest przekonany ze wyslal ja bez uszkodzeń mechanicznych i ze to serwis dokonal uszkodzenia. Oni nie
Prosimy również o kontakt w wiadomości prywatnej, przyjrzymy się sprawie i tam również przekażemy wszelkie informacje odnośnie zgłoszenia reklamacyjnego.
@morele_net: w internecie ta osoba chwali sie ze jest team leaderem zespolu reklamacyjnego w morele. Pracy sie wiec nie wstydzi, pokazuje przy tym swoje zdjecie i inne informacje ( ͡° ͜ʖ ͡°) dalej trzeba w takim przypadku usuwac?
@solutio: wedle obowiązujących przepisów, tak
Komentarz usunięty przez autora