Wpis z mikrobloga

#afera #oszukujo #morele @morele_net #pcmasterrace #gigabyte #informatyka #komputery #elektronika #krakow #wroclaw
#warszawa #poznan

27.08.2019 kupiłem na morele komputer w tym płytę główną Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING
Komputer od razu złozyłem i wszystko było ok, procka nie kręciłem tylko sobie na luzie grałem bez problemów, 25.06.2019 komputer sie nie odpalał, kręciły się tylko wentyle i nic więcej. Po konsultacji z internetem postanowiłem wysłać płytę na gwarancję. W komentarzach wklejam przebieg dyskusji z morele.

Mam pytanie teraz do was co z tym zrobić? iść z tym na policję, do prawnika czy gdzieś jeszcze indziej?
robert7454 - #afera #oszukujo #morele @morele_net #pcmasterrace #gigabyte #informatyk...

źródło: comment_5dhJFfiNLhAhJs3vc9WBUrKHJDVR5UBe.jpg

Pobierz
  • 88
  • Odpowiedz
@morele_net: Wasz serwis gwarancyjny to najgorsze gówno jakie może być.
3 miesiące z wami się musiałem szarpać żebyście w końcu dostarczyli mi produkt pozbawiony wad. Każdemu będę odradzał wasz sklep bo robicie ludzie w ch**a i generalnie klienta macie w dupie. No chyba że przed zakupem, wtedy byście go zagłaskali.
  • Odpowiedz
@testinkow: bardzo przykro jest nam czytać Twój komentarz. Zawsze staramy się, aby zgłoszenia w naszym sklepie były realizowane tak szybko jak jest to możliwe. Do każdej sprawy podchodzimy priorytetowo. W razie jakichkolwiek pytań pozostajemy do dyspozycji w wiadomości prywatnej.
  • Odpowiedz
@morele_net: piszecie ogólnikowe brednie. Oczywiście, że starałam się z Wami skomunikować. Wszak najpierw telefon przeszedł przez Waszą reklamację. To było z ponad 2 lata temu, także nie pamiętam szczegółów, ale poziom absurdu przeszedł moje najśmielsze oczekiwania. Na szczęście rzecznik praw konsumenta pomógł, szkoda tylko, że przez około pół roku nie miałam komórki i musiałam kupić nową.
  • Odpowiedz
@morele_net: To nie chodzi o to szybkość działania. Chodzi o to, że odrzucaliście reklamację z 5 razy, tablet jeździł kurierem między wami a mną kilka razy, nie przyglądaliście się sprawie tylko zdawkowo odpisywaliście na zgłoszenia. Do sprawy podeszliście priorytetowo - waszym priorytetem było zrzucenie winy na mnie.
  • Odpowiedz
@testinkow: faktycznie, ciężka sytuacja, przykro nam, że zgłoszenie tyle trwało, nie jest to naszym standardem. Cieszymy się natomiast, że otrzymałeś produkt pozbawiony wad, przepraszamy natomiast za to, że tyle to trwało.
  • Odpowiedz