Aktywne Wpisy
Qontrol +90
Znalazłem w garażu z 5 pudeł z płytami CD.
Filmy, gry nagrywane w latach 2000-2010 (mniej więcej). Pamiętam że była nagonka za dzieciaka na piraty. Ze chodzą po domach itp xD Ojciec wszystko spakował i schował na strychu i garażu.
Oczywiście wszystko piraty. Filmy w stylu oszukać przeznaczenie 1, Rocky 1 itp.
Wywalać to do kosza czy trzymać?
Kiedyś jak wszedł net, wszyscy to wywalali bo wszystko jest w necie. A teraz
Filmy, gry nagrywane w latach 2000-2010 (mniej więcej). Pamiętam że była nagonka za dzieciaka na piraty. Ze chodzą po domach itp xD Ojciec wszystko spakował i schował na strychu i garażu.
Oczywiście wszystko piraty. Filmy w stylu oszukać przeznaczenie 1, Rocky 1 itp.
Wywalać to do kosza czy trzymać?
Kiedyś jak wszedł net, wszyscy to wywalali bo wszystko jest w necie. A teraz
Plonacawyplata +757
Od 2 latach jestem na emigracji w #kanada właśnie jestem w trakcie rozpoczęcia budowy domu i tak sobie pomyślałem, że może byłby ktoś zainteresowany jak przebiega tutaj cały ten proces. Jak wyglądają koszty, krok po kroku spotkania z deweloperemi, projektantami, wykonawcami itd. Cały proces powinien zakończyć się za jakieś 5-6 miesięcy więc mógłbym krok po kroku wrzucać Wam aktualizację jak z dziury powstaje nasz wymarzony dom z kartonu.
#emigracja #dom #budownictwo #
#emigracja #dom #budownictwo #
#warszawa #poznan
27.08.2019 kupiłem na morele komputer w tym płytę główną Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING
Komputer od razu złozyłem i wszystko było ok, procka nie kręciłem tylko sobie na luzie grałem bez problemów, 25.06.2019 komputer sie nie odpalał, kręciły się tylko wentyle i nic więcej. Po konsultacji z internetem postanowiłem wysłać płytę na gwarancję. W komentarzach wklejam przebieg dyskusji z morele.
Mam pytanie teraz do was co z tym zrobić? iść z tym na policję, do prawnika czy gdzieś jeszcze indziej?
Cześć Robert, przykro nam, niestety nie możemy pozytywnie ustosunkować się do Twojego zgłoszenia numer: 469926. Tak jak wspomnieliśmy już w zapytaniach na stronie, producent przekazał nam informację, że towar posiada uszkodzenie mechaniczne, które zostało zdiagnozowane w serwisie producenta i niestety nie możemy przyjąć reklamacji. Towar w naszej centrali po wstępnych oględzinach został od razu przekazany do serwisu producenta. Przesyłam również odpowiedź od serwisu w związku z czym mogły powstać uszkodzenia: ''Wszystkie
@morele_net: jestem przekonany, że OP rozważy waszą prośbę niezwłocznie i udzieli odpowiedzi w terminie nie przekraczającym 14 dni
@SilikonowyCycuszek: teraz to już chyba za późno. Jeśli dobrze pamiętam, to na skorzystanie z rękojmi ma 14 dni od daty powstania usterki, a tu już dużo więcej minęło. Mądry OP po szkodzie.
Masz nagranie/zdjęcia jak wyglądała przed zapakowaniem?
Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady.
Czyli podróże w czasie istnieją.
Komentarz usunięty przez moderatora
@robert7454 na przyszłość chyba najlepszą opcją jest filmowanie pakowania sprzętu wysyłanego na gwarancję...
Polecam @x-kom , ceny podobne ale jakoś lepiej to działa.
Dodatkowo masz salony i sobie odbierasz w kilka h.
A jak czegoś nie mają/jest drogo to masz amazon z jeszcze lepszą obsługą.
@morele_net na screenach nadal znajdują się informacje o tym, że nie traktujecie swoich klientów poważnie. Bardzo proszę o zachowanie jakichś standardów lub chociaż naprawienie tego.