Wpis z mikrobloga

#afera #oszukujo #morele @morele_net #pcmasterrace #gigabyte #informatyka #komputery #elektronika #krakow #wroclaw
#warszawa #poznan

27.08.2019 kupiłem na morele komputer w tym płytę główną Gigabyte X470 AORUS ULTRA GAMING
Komputer od razu złozyłem i wszystko było ok, procka nie kręciłem tylko sobie na luzie grałem bez problemów, 25.06.2019 komputer sie nie odpalał, kręciły się tylko wentyle i nic więcej. Po konsultacji z internetem postanowiłem wysłać płytę na gwarancję. W komentarzach wklejam przebieg dyskusji z morele.

Mam pytanie teraz do was co z tym zrobić? iść z tym na policję, do prawnika czy gdzieś jeszcze indziej?
robert7454 - #afera #oszukujo #morele @morele_net #pcmasterrace #gigabyte #informatyk...

źródło: comment_5dhJFfiNLhAhJs3vc9WBUrKHJDVR5UBe.jpg

Pobierz
  • 88
  • Odpowiedz
@morele_net

Cześć Robert, przykro nam, niestety nie możemy pozytywnie ustosunkować się do Twojego zgłoszenia numer: 469926. Tak jak wspomnieliśmy już w zapytaniach na stronie, producent przekazał nam informację, że towar posiada uszkodzenie mechaniczne, które zostało zdiagnozowane w serwisie producenta i niestety nie możemy przyjąć reklamacji. Towar w naszej centrali po wstępnych oględzinach został od razu przekazany do serwisu producenta. Przesyłam również odpowiedź od serwisu w związku z czym mogły powstać uszkodzenia: ''Wszystkie
  • Odpowiedz
@robert7454: na screenach nadal znajdują się dane osobowe naszego pracownika. Bardzo prosimy o ich zamazanie lub usunięcie.


@morele_net: jestem przekonany, że OP rozważy waszą prośbę niezwłocznie i udzieli odpowiedzi w terminie nie przekraczającym 14 dni
  • Odpowiedz
Nie korzystaj z gwarancji tylko z rękojmi, na stronie UOKiK poczytaj


@SilikonowyCycuszek: teraz to już chyba za późno. Jeśli dobrze pamiętam, to na skorzystanie z rękojmi ma 14 dni od daty powstania usterki, a tu już dużo więcej minęło. Mądry OP po szkodzie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 4
@robert7454: No gdyby mi na serwis przyszła płyta bez paru elementów to też bym odrzucił.
Masz nagranie/zdjęcia jak wyglądała przed zapakowaniem?
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 7
@ostoja: Źle pamiętasz.
Konsument musi złożyć sprzedawcy żądanie wynikające z rękojmi w ciągu roku od dnia zauważenia wady.
  • Odpowiedz
A może po prostu przykręcając chłodzenie od AMD tak je #!$%@?łeś ze backplatem zmiażdżyłeś te kondensatory. Trzymały się jeszcze jakiś czas aż w końcu któryś spadł z miejsca w którym się powinien znajdować a teraz po prostu zgrywasz niewinjontko? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
@robert7454: tak samo pare lat temu miałem tyle że z zasilaczem. Zwracałem, pakowałem w oryginalne opakowanie, dodatkowo jeszcze zabezpieczyłem żeby nic się nie uszkodziło i cyk nadal uszkodzenie nie wiem jakim cudem. Od tej pory bojkotuję morele
  • Odpowiedz
@morele_net: Właśnie miałem zostawić u Was 5k zł, a więc jednak X-Kom ( ͡ ͜ʖ ͡) dzięki OPie, nie wiedziałem że tam takie cyrki odchodzą.
@robert7454 na przyszłość chyba najlepszą opcją jest filmowanie pakowania sprzętu wysyłanego na gwarancję...
  • Odpowiedz
@robert7454 Eh te @morele_net i ich słynna wysoka jakość obsługi klienta. Jak składałem kompa to robiłem absolutnie wszystko żeby nie zostawić nawet 50zl za wentylator u was. Dajcie znać jak się tam ogarnięcie
  • Odpowiedz
Morele to kupa. Na szczęście już nigdy nic tam nie kupię. X-KOM jest git. Składałem kompa za 6k to robiłem filmik przy otwieraniu każdej części... polecam każdemu.
  • Odpowiedz
@robert7454: Morele to należy mieć w dupie. Jak nie wycieki to super obsługa klienta xD

Polecam @x-kom , ceny podobne ale jakoś lepiej to działa.
Dodatkowo masz salony i sobie odbierasz w kilka h.
A jak czegoś nie mają/jest drogo to masz amazon z jeszcze lepszą obsługą.
  • Odpowiedz
@robert7454: na screenach nadal znajdują się dane osobowe naszego pracownika. Bardzo prosimy o ich zamazanie lub usunięcie.

@morele_net na screenach nadal znajdują się informacje o tym, że nie traktujecie swoich klientów poważnie. Bardzo proszę o zachowanie jakichś standardów lub chociaż naprawienie tego.
  • Odpowiedz