Wpis z mikrobloga

Tak się rozwiązuje problemy klienta ( ͡ ͜ʖ ͡) @MobileVikingsPL

Mój numer został trawle usunięty..
W skrócie - nie doładowałem konta przez rok, zapomniałem, używałem numeru firmowego, ale wciąż odbierałem z niego połączenia.
Nie otrzymałem żadnego powiadomienia o trwałym usunięciu numeru a jedynie informacje "Połączenia wychodzące zostaną zablokowane w przeciągu 3 dni" pomyślałem, że trudno i tak na razie tylko odbieram i tak było do dzisiaj gdy numer nie mógł połączyć się z siecią. Zaniepokojony napisałem na czacie z prośbą o wyjaśnienie.
Otrzymałem informacje, że powiadomienie zostało wysłane i "poza tym ważność konta opisana jest w regulaminie", a numeru nie da się już odzyskać.
No szkoda, niby regulamin, mogłem doładować itd.. ale można byłoby wysłać mail, sms z informacją o stałym usunięciu numeru...

#mobilevikings #obslugaklienta #zalesie #telefony #smartfon
perkot - Tak się rozwiązuje problemy klienta (⌐ ͡■ ͜ʖ ͡■) @MobileVikingsPL 

Mój nu...

źródło: comment_0jsZx6xrxEJ3RwOLY7COqgSJg5TEa2fm.jpg

Pobierz
  • 6
  • Odpowiedz
@perkot: miałem podobną sytuacje w Play, nie pomogły telefony, reklamacje, pisma itd. proponowałem różne rozwiązania żeby odzyskać numer ale dla nich procedury są ważniejsze niż klient.
  • Odpowiedz