Wpis z mikrobloga

@widmo82 @mitatuyo: Też średnio wierzę w sukces tego lotniska, ale zastanawia mnie tylko jak oni sobie wyobrażają Air Show przy regularnym ruchu pasażerskim. Czy na ten jeden weekend wszystkie loty będą zawieszone, czy może jednak te wszystkie RyanAir'y i EnterAir'y będą startować w przerwie między F16 xD
Zobacz sobie jak wyglądała organizacja aerofestiwalu w Poznaniu.
Blok pokazu, przerwa na inspekcje pasa, odloty i przyloty, ponownie blok pokazów i tak dwa razy jeszcze. Wiec kwestia porządnej organizacji.
czy może jednak te wszystkie RyanAir'y i EnterAir'y będą startować w przerwie między F16 xD


@Lolenson1888: Ale tak właściwie, to czemu nie? Teraz też w przerwach startują i lądują CASY, Antek ze spadochroniarzami, szybowiec na holu, samoloty do defilady, grupy które mają tego samego dnia pokazy w innych miejscach, Orliki na oblot pogody jak coś się zmienia, VIPy zmywają się po oficjalnym otwarciu, wokół lotniska jest normalny ruch... i widzowie jakoś
@umowiony_znak_sygnal:

Teraz też w przerwach startują i lądują CASY, Antek ze spadochroniarzami, szybowiec na holu, samoloty do defilady, grupy które mają tego samego dnia pokazy w innych miejscach, Orliki na oblot pogody jak coś się zmienia, VIPy zmywają się po oficjalnym otwarciu, wokół lotniska jest normalny ruch... i widzowie jakoś szczególnie tego nie odczuwają, ci stojący dalej od barierek mogą nawet nie zauważyć, że coś poleciało.


No wiesz, ale to jest
@Lolenson1888: ale na innych, "poważnych" lotniskach też przecież nie startują jak chcą, tylko czekają na swoją kolej. Pokazy w powietrzu nie wypełniają 100% czasu, luki między pokazami w Radomiu potrafią być po naście a nawet i kilkadziesiąt minut (po bloku aeroklubowym), jest czas na wypchnięcie samolotów. O ile nie wygenerują tam ruchu jak na Heathrow, to wszystko w rękach organizatorów.

Jedynym problemem mogą być grupy, bo one zwykle latają dłużej i