Wpis z mikrobloga

@Zielony34: Na foto już lekko zmotana. Przemalowane poszerzenia nadkoli, dodane progi, sprzęgiełka manualne i opony MT30”
Silnik 1.6 benzyna z podtlenkiem lpg, 16 zaworów na wtrysku wolnossący. Podają 95-100km Ale były tez wersje na gaźniku, albo większa wersja z dieslem i turbo dieslem
@PeteGriffin: Nigdy więcej hammerite, pomalowałem hak tym syfem i żałowałem przy zdzieraniu.
Oczyszczone punkty korozji do blachy, na to neutralizator ja akurat kompleksor2000 ( wszystkie działają tak samo a tu cena dobra) potem podkład epoksydowy hempadur 45141, baranek novol gravit 610 a na koniec żółty poliuretan Alkor. Po drodze jakieś zaprawki, nowy prawy prog, nowe lewe nadkole i mniejsze #!$%@?, auto swoje przeżyło. Wyszło super ale liczyłem na wiekszy efekt baranka,
@MrTurtle: Pierwotnie Decepticony nie transformowały się w samochody, tylko w broń, ewentualnie w przedmioty mające zastowanie w walce (Soundwave w boomboxa, jako oficer Megatrona wykorzystywany min. do podsłuchu wroga) w przeciwieństwie do pokojowo nastawionych autobotów; ergo nie pasuje do końca logo Decepticonów na samochodzie. Wiem, jestem jebnięty, że mi to przeszkadza :P
Taki koreański cudak na AT ( ͡° ͜ʖ ͡°)


@Testobiron: O fuj, Sorento 1 ma prześwitu całe 14cm, a co najlepsze, do tylnego dyfra! Iks De. To jest piękne auto o zerowych parametrach offroadowych. Wiele suwów ma dużo większy prześwit niż to barachło. Zakładanie AT do tego czegoś to jakaś groteska.
@tamtokontojuzusunalem: No ja lekko podniosłem na dyfrach dając 1.5 cm wyższą oponę. Jutro zmierzę miarką, ale szału się nie spodziewam. Aczkolwiek masz rację w 100%, to jest bardziej taka zabaweczka chociażby ze względu na mechanizm zapinania 4x4 w reduktorze, który jest daleko w lesie w porównaniu do prawdziwych terenówek. Ja używam tego jako takie tanie daily z przyzwoitymi osiągami w terenie jak na moje potrzeby.
Ja używam tego jako takie tanie daily z przyzwoitymi osiągami w terenie jak na moje potrzeby.


@Testobiron: Bardzo dobrze. Też niedawno się zaopatrzyłem w SUVa i długo polowałem na Sorento, ale jak tylko zobaczyłem ten tylny dyfer to mi przeszło i szukałem dalej. Mimo poprawienia trakcji po zmianie auta, wcale częściej nie jeżdże do lasu, za to autostradą, wciąż dużo. Mało kogo stać, żeby mieć osobne auto w teren i osobne
@tamtokontojuzusunalem: Oglądałem, jeżeli dobrze pamiętam to ma 2 blokady i 2 sztywne mosty. No tylko cena to jest kosmos, ja już bym wolał wziąć chyba nową Navarę i dołożyć jakieś blokady aftermarket do tego i jeszcze by mi zostało.
Dla mnie sorento za 12k pln wygrało wygłuszeniem, bajerami w środku i że ma reduktor 2.5x. Ostatnio przed naprawą śmigałem trochę bez reduktora to aż było żal patrzeć jak jest po ośki
@Testobiron: no to jak za 12k znalazles, to nieźle. U mnie w okolicach wszystko 22k+. Z tym wranglerem to fajnie, że chociaż jeden producent robi to dobrze, czyli terenówkę chcącą być suvem, a nie na odwrót. Za 10lat moze nabęde, od niemca spod koca :D jak stanieje.