Wpis z mikrobloga

Drodzy użytkownicy ( ͡° ͜ʖ ͡°) mam takie pytanie do Was o #emigracja wyjazd za granicę, #pracazagranica
czy mając okazję LEGALNIE wyjechać do #usa to czy zdecydowalibyście się na to?
niestety nie jestem programistą 15k, spędziłem parę lat w Europie w UK i NL robiąc różne rzeczy ;)
obecnie pracuję w naszym pięknym nadwiślańskiem kraju, gdzie wróciłem w sumie tylko ze względu na #rozowypasek - ale życie tak się potoczyło że nie jesteśmy już razem ( ͡° ʖ̯ ͡°) i choć w sumie nie mogę narzekać (mam spoko robotę - lekką fajną i nienajgorzej płatną :) to duszę się tu.... bynajmniej nie od smogu....
Sprawa jest taka że wylosowali mnie w loterii wizowej, i mogę lecieć tam, za ocean do tej słynnej ameryki ;)
Problem jest tylko taki że lecąc tam będę zupełnie sam i znów zaczynam wszystko od zera... sporo formalności jest do ogarnięcia już tam na miejscu, jednocześnie koszty przeprowadzki to już konkretna kupa hajsu potrzebna na start, którą mogę przeznaczyć na jakieś fajne auto jeśli zostanę w #europa ( ͡° ʖ̯ ͡°) no i nie ma co ukrywać lekko na pewno na początku tam nie będzie...
wydaje mi się że to już taki ostatni moment w moim życiu na poważne zmiany - lvl 30 here ;)
Nigdy tam nie byłem ( ale znam kogoś kto był i opowiedział mi to i owo ( ͡ ͜ʖ ͡) i jest to chyba wciąż niezłe miejsce o ogromnych możliwościach, choć niepozbawione też wad jak np to ubezpieczenie medyczne i podobny hajs można zarobić tu w Europie... bliżej domu ( ͡° ͜ʖ ͡°)
no ale dostałem taką szansę do losu... w zasadzie zmienić całkiem swoje życie i zacząć na nowo i zastanawiam się co zrobić, choć taki wewnętrzny głos mówi mi by jechać bo do odważnych świat należy i że będę żałował jeśli nie spróbuję... ale mam pewne wątpliwości i obawy ;)
tymczasem cała rodzina zniechęca mnie do wyjazdu...

Był ktoś z Was tam, albo jest ? masz chwilę - proszę podziel się swoją opinią :)

#usa #emigracja #zyciezagranica #pracazagranica #zagranico #nyc #nowyjork #chicago #pytanie #emigrujzwykopem