Wpis z mikrobloga

Nie polecam na Allegro konta użytkownika „sklep_oneplus”, którzy mają czelność zwać się oficjalnym dystrybutorem marki OnePlus w Polsce. Otóż z okazji black friday zakupiłem telefon OnePlus 7 Pro za 2464,15 zł. Cena niższa od rynkowej, ale chyba o to właśnie chodzi w black friday. Przeczytajcie oświadczenie otrzymane przez wszystkich użytkowników Allegro, którzy zakupili powyższy telefon. Mi żenadometr #!$%@?ło poza skalę. Takie są realia black friday w kraju z dukty i lepianki z wiecie czego. Mogłem kupić telefon z oficjalnej strony za niewiele więcej. Teraz mam zamrożone pieniądze, zepsuty humor i brak telefonu, na który polowałem przez cały black week.

#oneplus #afera #blackfriday #blackfrajer #allegro #januszebiznesu
light3n - Nie polecam na Allegro konta użytkownika „sklep_oneplus”, którzy mają czeln...

źródło: comment_hgkqlJQqqeswhI9wnrpel7CSJDOnD6F3.jpg

Pobierz
  • 270
  • Odpowiedz
@light3n: Nie daj sie, kiedyś istniało orzecznictwo wskazujące na to, że istotą platform aukcyjnych jak Allegro jest dokonywanie zakupu po cenach niższych [czasami nawet znacznie] od zwyczajnych i nie mogłeś mieć jakiejkowliek świadomości, iż był to błąd, a co za tym idzie sprzedawca nie może się na niego powoływać (bo musiałbyś go w niego wprowadzić, bądź być świadomym błędu).

A sprawa była o wiele grubsza bo chodziło raz o jakaś maszyne
  • Odpowiedz
  • 225
@graf_zero: Tak to jest jak się zatrudnia pracownika do zarządzania kontem allegro, który trochę nakłamał w sybi. Ten tekst wygląda tak jakby dostał polecenie na szybko odkręcic bałagan, którego narobił. ( ͡° ʖ̯ ͡°)
  • Odpowiedz
@light3n: ja się zastanawiam co sprzedawca czymś takim zyskuje? Przecież 15% to raczej nie błąd, a świadoma obniżka ceny (i to jeszcze rozsądna, nie budząca podejrzeń) z planem wydymania klientów? Jakieś profity ma z tego sprzedawca?
  • Odpowiedz
@light3n: nie ma szans żeby w sądzie z taka argumentacją wygrali. Sąd uzna że umowa jest obowiązująca i będa musieli Ci wydać telefon po takiej cenie. Kwestia tylko czy coś nie zmajstruja żebyś potem musiał się z nimi dalej na gwarancjach użerać :) Pozdro. Ja bym kręcił małysza
  • Odpowiedz
@light3n: Moim zdaniem postrasz ich rzecznikiem praw konsumenta i raz dwa wyślą. Ja bym ich pozwał bo to 100% pewna wygrana. Same przedsądowe wezwanie do wydania towaru wystarczy
  • Odpowiedz