Wpis z mikrobloga

@LesnyBoruta: Można wiele złego mówić na temat me, np fatalna, niekompetentna obsługa. W większości jednak przypadków, gdy porównuję ceny w innych sklepach, dochodzę do wniosku, że bardziej mi się opłaca zamówić w me z odbiorem osobistym. Sklep jak sklep. Jedno droższe, a drugie tańsze. Tylko szkoda, że do obsługi zatrudniają ludzi z grupą inwalidzką ( ͡° ͜ʖ ͡°)
@Kolorowezworki: Z jednej strony tak. Ceny na necie są spoko. Ale sobie pomyślisz "a, pojadę do salonu, może kupię na miejscu" i nagle cena w salonie +20%. Pokazuję ekspedientowi stronę na której artykuł za 750 zł w sklepie kosztuje 600 w ich sklepie internetowym, a ten tylko idiotycznie tłumaczy bym sobie zamówił z dostawą do sklepu i mi sprzeda TO SAMO w sklepie. #!$%@? franczyzy.
@LesnyBoruta: ostatnio, jeszcze przed black frajer, udalo mi sie ustrzelic monitor iiyama ktory kosztuje prawie 800 zl normalnie a u nich tylko 650 (nigdzie nie bylo takiej ceny, nawet u dystrybutora). O dziwo przyszla nowka sztuka, a bylem przekonany ze przyjdzie jakas zdezelowana uzywka.
via Wykop Mobilny (Android)
  • 3
W ME obsługa jest często dlatego że góra tego chce. Ilość sprzedanych ofert z Orange, ilość sprzedanych soundbarów itd. największy hit był kiedy centrala wysłała sztalugi jako nowoczesne stojaki na TV a okazało się że 3/4 telewizorów nie odbierało sygnału bo belka sztalugi zasłaniała sygnał.

@oxmah: a gówno prawda, znasz kogokolwiek kto pracował dłużej niż pół roku w ME? XD W okresie przedświątecznym doświadczeni sprzedawcy czują się jak na żniwach, wciskając