Zna się ktoś na #drukarki? Chce kupić #drukarkalaserowa a w ogóle jestem w tym zielony. Najważniejsze dla mnie, żeby wymiana tonera była tania. W samą drukarkę mogę zainwestować, jeśli po tej kilkuletniej eksploatacji koszt się zwróci właśnie dzięki tanim tonerom. Ktoś coś ma i poleca? ( ͡°͜ʖ͡°)
@kicjow: Brother z tonerem TN-1090. Sam model drukarki musisz sobie dobrać do swoich potrzeb, osobiście mam hl1223we i jestem bardzo zadowolony. Różowa z HP przesiadła się na dcp 1610 i aż była w szoku jak mało kosztuje toner i ile można drukować
@Czill23: Coś się zmieniło w temacie zamienników do HP że odradzasz? W robocie od 7 lat męczymy model P1102, zamienniki dosłownie po 15 zeta (!!!). Kupiliśmy dwie, jedna dalej siedzi w org. pudełku jako backup. Nigdy nie było z nią problemu. Poleciłbym ten model ale już go nie robią :(
@kicjow W takim razie laserowa, kolorowa będzie dość sporym wydatkiem, a eksploatacja nie będzie też tania. Podsyłam link do drukarki laserowej Brothera: https://www.drtusz.pl/urzadzenia-laserowe-urzadzenie-wielofunkcyjne-brother-dcp-l3550-cdw-p-14001.html Jeśli drukujesz 50 stron tygodniowo, to drukarka jest dość często eksploatowana, mogę podpowiedzieć, że fajnym urządzeniem jest urządzenie wielofunkcyjne, atramentowe Brothera, które ma automatyczny system czyszczenia, czyli podłączone do prądu samo raz na jakiś czas przeczyści głowice. Do tego toleruje zamienniki i są one tanie. Łap link do
Wylot 2+2 #wizzair z #itaka bombelki 2 i 4 lata. Ma ktoś doświadczenia jak można się spodziewać przydziału miejsc w samolocie? Wrzucą wszystkich razem czy jakoś podzielą? ( ͡°͜ʖ͡°) #podroze
#druk #drukarnia taguje jeszcze #elektronika #komputery dla lepszego zasięgu
Celuj bardziej w te modele bo zamienniki zaczynają się od 20zl: