Wpis z mikrobloga

Mirki z IT, może pomożecie mi rozwiązać taki problem techniczny?

Mam program Say it Right 4 do nauki wymowy zakupiony w #supermemo kilka lat temu, na poprzednim kompie (Windows 7) działał bez zarzutu, teraz na Windows 10 działa wszystko oprócz tzw. analizatora mowy (to znaczy nagrywania samego siebie i porównywania tego z nagraniem wzorcowym). Działa to niby we Flashu (zaktualizowany), po kliknięciu w ikonkę powinno się otworzyć nowe okno z możliwością nagrywania, tymczasem nie dzieje się nic, nada, zip, null ( ͡° ʖ̯ ͡°)

- odpalanie w trybie zgodności ze starszymi Windowsami nie działa
- support supermemo odpisał mi dziś, żeby uruchomić program jako administrator, też nie podziałało
- zezwoliłam w menadżerze ustawień flash player na korzystanie z mikrofonu itd.

Jest weekend więc z supportu odpiszą mi kolejny raz pewnie dopiero w poniedziałek. Nie znam się na komputerach jakoś wybitnie, więc wybaczcie mi ten dość laicki opis, niebieski też nie znalazł przyczyny, a szkoda mi, żeby nie działało, bo program kosztował koło stówy i jest bardzo dobry.

Jeśli ktoś ma jakiś pomysł, gdzie jeszcze można pogrzebać, będę wdzięczna ( ͡° ͜ʖ ͡°)

#it #komputery #support #kiciochpyta #flashplayer #problemypierwszegoswiata #angielski
  • 14
  • Odpowiedz
@tunia86: ( ͡° ʖ̯ ͡°) szkoda, że się nie udało - mamy aktualnie w sprzedaży nowszą wersję tego kursu na nowej platformie - Say It Better. Jeśli chcesz i zależy Ci na kursie, napisz w ciągu korespondencji, może znajdzie się jakiś większy rabat w związku z tym, że miałaś poprzednie wydanie.
  • Odpowiedz
@tunia86: tak - odpisz po prostu na wiadomości, które już z nami wymieniałaś albo zacznij nowy wątek na support@supermemo.com. Już my tam z nimi pogadamy, żeby było dobrze ( ͡° ͜ʖ ͡°)-
  • Odpowiedz