Aktywne Wpisy

Grzesiok 0
Poszukiwane: Filmy pod Halloween dla młodszej młodzieży = 12-13 latków.
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor
Co możecie polecić? Nie chodzi mi o takie błahe produkcje jak gęsia skórka, bo "IT" już mają zaliczone ale z drugiej strony nie wyjeżdżajmy z jakimiś Egzorcyzmami lub Obecnościami, bo to może być za mocne.
#film #filmy #horror #filmnawieczor

ZabijamKury +13
Trochę mi się uleje, bo zaczynam się czuć jak Zajechany Zygmunt.
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła
Pracuję jako programista i zarabiam te magiczne 15k netto na fakturze, czyli po podatkach, zusach, księgowym 10400 zł. Ostatnią podwyżkę miałem dokładnie 2 lata temu i było to magiczne 3 zł na godzinę (zayebista kwota nie ?). Miałem obiecane, że na początku tego roku będę miał 15 zł netto więcej i we wrześniu kolejne 10 zł bo firma się zaczęła

#legodamwa - pod tym tagiem umieszczam wszystkie moje zestawy: https://brickset.com/sets/ownedby-ziomal
#lego #zima #z-------------j #pokazzakupy #wygryw
W poprzedniej serii (rozpoczętej pod koniec stycznia) pokazywałem Wam 4 zestawy z Zimowej wioski:
129. Zimowy sklep z zabawkami 10249
122. Świąteczny pociąg 10254
117. Stacja w zimowej wiosce 10259
110. Remiza strażacka w zimowej wiosce 10263
Dzisiaj najnowszy zestaw z tej serii:
Lego Creator Expert 10267
Zestaw z roku 2019
Liczba elementów 1477
Cena katalogowa 419,99 zł
źródło: comment_1583479778fJqjPJWcREghaBWPfNQV9S.jpg