Bakardi
Bakardi
Mirasy za nie długo bd musiał kupić większe auto padło na insignie w kombi z racji tego że mam teraz aste h w benzyna/LPG nie jestem jakoś przekonany do diesli dlatego że boje się dużych kosztów eksploatacyjnych proszę o poradę może wy mnie jakoś przekonacie do diesla bo ja jestem zielony w temacie na chwilę obecną z tego co zauważyłem na niemieckich portalach ( bo tam mam zamiar kupić auto) ceny diesli są niższe niż benzyniakow , i mam dylemat czy kupić benzynę i montować tam gaz czy zaryzykować i kupić diesla czytałem że w dieslu się niby więcej rzeczy może zepsuć i naprawy są kosztowniejsze kwota którą chce wydać to max 30tys auto będzie używane raczej na dojazdy do pracy myślę że od 15km wzwyż może ma ktoś insignie benzyna/diesel i może się trochę wypowiedzieć na temat tego auta ? #opel #insignia #zakupauta #diesel #benzyna
0
  • Najlepsze
  • Wszystkie komentarze
M.....l
M.....l
@Bakardi ja mam Mondeo IV rocznik '09 1.8tdci, znajomy ma Insignie i powiem szczerze że bym się nie zamienił. Jak chcesz większe auto to mondziak będzie lepszym wyborem. Różne są o dieslach opinie, ja u siebie z poważniejszych kosztów miałem tylko wtryskiwacze do wymiany, ale prędzej czy później to w każdym się zdarzy.

Ale jak wszędzie - kupuj od osoby prywatnej, jedź z nim na serwis its. Jak ktoś nie dba
0
kloner11
@Bakardi: wielkość Insigni w środku to porażka, ona tylko z zewnątrz wydaje się duża.
0
Bakardi
Bakardi
@kloner11: czemu? W kombi nie jest taka mała , mało miejsca na tylnich kanapach jest w sedanie hatchback
0
ozyrus
ozyrus