Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
To będzie głupie mirkowyznanie i pytanie ale jestem w tym temacie zielony w #!$%@? XD

25 lat 183 cm i całe 61 kg XD
najpierw zaczac od jakiejs #dieta i unormowania swojej wagi czy już teraz zapisywac się na jakies #sztukiwalki #kalistenika lub #silownia i z czasem zacznie się wszystko normowac - cwiczenia->glod->wiecej jedzenia (przy opcji inwestowania w jakas diete lub wiedze co kiedy jesc)->przyrost wagi i ogolny wzrost samopoczucia z treningu i wagi?

Jak to w ogole rozegrac, co w takim przypadku byloby najlepsze? Nigdy nie bylem na zadnych takich zajeciach czy nawet na silowni więc nie wiem co moze mi się spodobac a co nie jedynie byl jakis basen, bieganie czy rower od czasu do czasu

Jakies ksiazki warto poczytac dla samego rozeznania i samoksztalcenia czy poki co dac z tym sobie spokoj

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5eceb5c3b940832ef250ed4f
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: LeVentLeCri
Wesprzyj projekt
  • 13
@AnonimoweMirkoWyznania: Idz na siłownie, zacznij uczyć sie techniki podstawowych cwiczen i jedz 1.6+ g bialka na kg masy ciala i najadaj sie zawsze do syta. Z czasem proboj dokladac ciezaru do tych cwiczen. Jeżeli po ok. 6 tyg waga będzie taka sama to musisz albo zacząc liczyc kalorie albo wmuszać w siebie na intuicje jeszcze wiecej jedzenia ale to malo prawdopodobne bo raczej jezeli twoj trening bedzie dobry to apetyt tez
@well_being: @hesuss: gdzie on ma teraz iść na siłownię, zamknięte na 4 spusty ( ͡° ͜ʖ ͡°)
chociaż docelowo sztanga czy hantle to najszybszy sposób

@AnonimoweMirkoWyznania: dawaj opie dipsy, chinupy i przysiady, zanim otworzą siłkę to już będziesz trochę do przodu, ruchy przećwiczone no i jedz jak górnik ( ͡° ͜ʖ ͡°)