Wpis z mikrobloga

Hej Mirki!

Postanowiliśmy przeanalizować mecze Bymas’a z Faceita i porównać go ze stylem gry Olofmeistera. Czy jest właściwym wyborem dla FaZe Clanu? Jaki jest plan zespołu na grę?

Kim jesteśmy? GGPredict to startup, który widzi świat eSportu z analitycznej perspektywy. Dzięki naszemu doświadczeniu w analizie danych i programowaniu rozumiemy kod źródłowy CS:GO i wydobywamy setki tysięcy ważnych danych z każdego rozegranego meczu, które są istotne i kluczowe dla poprawy wyników graczy.

Według naszych obliczeń, Bymas w swoim regularnym stylu gry jest zupełnie innym graczem niż Olofmeister. Co ciekawsze, według jego meczów Faceit z zeszłego miesiąca, po dołączeniu do FaZe, musiał całkowicie zmienić swój styl gry.

Nawet jeśli tempo gry tych graczy jest prawie takie samo, Bymas podczas swoich gier FPL polega na swojej celności i pozycjonowaniu, podczas gdy Olof wygrywa swoje gry swoją agresją i szybkością reakcji!

Podsumowując te dane i występ Bymasa w Dreamhack Masters (K/D ratio 0,90 (2. najgorsze w drużynie) przeciwko Spirit i 1,02 (najgorsze w drużynie) vs Godsend), możemy stwierdzić, że aby wydobyć pełny potencjał Bymasa, drużyna musiałaby zmienić pozycje w grze. Ale jak wpłynęłoby to na innych graczy?

Objaśnienie wykresu:
Aiming - pozycjonowanie myszy, procent trafień w głowę, dokładność strzału, procent trafień flickshotów itp.;
Aggression - jak często gracz decyduje się na wykonanie nietypowej zagrywki (np. przejście się przez granat dymny);
Positioning - jak często gracz ustawia się w dobrym miejscu;
Reakcja - jak szybko gracz prawidłowo reaguje na taktykę przeciwnika;
Game pace - jak szybko gracz szuka zabójstw; Czy to on inicjuje walkę;

GGP Performance Rating jest wynikiem opartym na zachowaniu gracza w grze, biorąc pod uwagę szereg mierników, od oczywistych, takich jak zabójstwa lub zgony, po ruch gracza na mapie czy efektywność użyteczności. Przeanalizowaliśmy ponad 100 tysięcy odtwarzanych profesjonalnych map i stworzyliśmy uniwersalne narzędzie do mierzenia wydajności gracza w skali 1-10. 6 to średni wynik wskazujący, że gracz nie wpłynął na wynik gry. Wyniki defensywne i ofensywne pokazują, jak dobrze zawodnik radzi sobie odpowiednio w CT i T.

Analizując podobieństwo graczy, przyglądamy się wszystkim wzorcom zachowań, które przejawiają w grze i sprawdzamy, które zagrywki dzielą, i czy należą do tej samej roli w drużynie. Wyniki mieszczą się w zakresie od 0 do 1 lub 100%. Zazwyczaj wynik powyżej 70% wskazuje, że ci gracze mają ten sam styl gry i rolę w swoich drużynach.

#csgo
#esport
#matematyka
#counterstrike
GGPredict - Hej Mirki! 

Postanowiliśmy przeanalizować mecze Bymas’a z Faceita i po...

źródło: comment_1590740840k0gcN0sJBScBbIyevBSC3M.jpg

Pobierz
  • 5
@GGPredict:
1. startup.

2. okrągłe słówka.

3. "Przeanalizowaliśmy ponad 100 tysięcy odtwarzanych profesjonalnych map i stworzyliśmy uniwersalne narzędzie do mierzenia wydajności gracza w skali 1-10" = #!$%@? danych z ogólnie dostępnej strony hltv.org.

w ten magiczny sposób otrzymujesz produkt którego nikt nie potrzebował.
@kkeE: Tak, przeanalizowaliśmy głównie mecze z FPLa, ale również jego mecze w Faze Clanie oraz mecze Olofa. Dzięki temu dostaliśmy profil gracza, którego Bymas ma zastąpić. Jak widać po ostatnich meczach litwina w Faze, nie pokazuje on aż tak dobrej formy jak w FPLu.

Żeby potwierdzić nasze badania, sprawdziliśmy również innych graczy i ich grę w FPLu i w większości przypadków, styl gry w obu przypadkach był bardzo podobny. W przypadku
@GGPredict: z pewnością ciekawa jest wasza analiza, ale raczej chciałoby się wiedzieć co składa się na te czynniki.
Fajnie by było jakby dymas grał też w jakimś innym teamie wcześniej, ale pewnie tak nie jest. To że styl gry jest podobny po przejściu do faze do stylu olofa, mnie w ogóle nie dziwi ze względu na to że drużyna po prostu szkoli nowego w miejscu gdzie zazwyczaj grał olof i teraz