Wpis z mikrobloga

@acctim: Ten ze zdjęcia waży 13 kg także waga rewelka jak na elektryka. Z tym, że zasięg 80km a z takim zasięgiem to nie widzę żadnego sensu pchać się w elektryka szose/gravel. Dlatego czekam na przełom w ogniwach :P
@acctim: Te silniki są mocno oszczędne. One nie mają trybów wspomagania do wyboru z tego co czytałem i nie mają jakiegoś mocnego kopa. Po prostu wspomagają jazdę. Ale robią na nich czytałem po 60km z przewyższeniami 1500m.
No pewnie by można jeszcze jakieś ogniwa do układu podpiąc
@chosenon3: Duzi lżejsze są silniki tzw mid drive w korbie, taki silnik wazy 3.5kg ze sterownikiem, bateria zależy, moja 17.5ah w obudowie 4kg, ale możesz złożyć mniejszy pakiet i wozić go w plecaku. Ale to najlżejszy napęd do konwersji