Wpis z mikrobloga

Mam 15 lat, tworzę darmową aplikację mobilną na temat produktywności i szukam wsparcia (opinii)

tl;dr - dwa podlinkowane filmy wszystko tłumaczą - szukam rad i feedbacku na temat projektu (co zmienić/dodać/poprawić + jak można skuteczniej go promować)

Cześć. Nie wiem, czy coś takiego nadaje się na wykop, ale kilka osób poleciło mi, żebym to tu wstawił więc zdecydujecie sami.

Od kilku miesięcy pracuję nad własną aplikacją mobilną na temat produktywności, szybkiej, efektywnej pracy i skupienia. Ten post nie będzie bezmyślną reklamą. Chciałbym się dowiedzieć, co myślicie o moim projekcie i (opcjonalnie) jeśli będziecie chętni, poprosić was o śledzenie jego rozwoju na kanale YouTube (linki poniżej).

Od około dwóch lat miewałem problemy ze skupieniem się (na dłuższy czas), motywacją, produktywnością i nadmiarem stresu w codziennym życiu. Jako iż jestem uczniem, znacznie wpływało to na efekty i przyjemność płynące z mojej pracy. Ponieważ interesuję się nauką, postanowiłem poszukać rozwiązania tego problemu i efektywnych, działających metod pracy - zarówno dla uczniów jak i dorosłych.

W wyniku tych poszukiwań utworzyłem własny "productivity system", który pomógł mi rozwiązać problemy, które wcześniej wymieniłem. Z racji, iż zadziałał on w moim przypadku i znacznie zmienił moje podejście to wszystkiego, co robię, pomyślałem, że może pomóc również innym.

Finalnie doszedłem do wniosku, że przeniesienie używanych przeze mnie metod na aplikację mobilną byłoby najefektywniejszym wyborem i przystąpiłem do tworzenia projektu. Dziś posiadam działający prototyp, który funkcjonuje tak, jak tego chciałem. W najbliższym czasie będę dokładał do niego kolejne poprawki, z nadzieją, że uda mi się opublikować projekt do września tego roku.

Aplikacja opiera się na trzech głównych funkcjach: