Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Chciałbym zacząć zarabiać jako programista za granicą jest tylko jedno ale... nie mam doświadczenia zawodowego w Polsce. Przez ostatni rok uczyłem się programowania, myślę że całkiem dobrze mi idzie, umiem język angielski na poziomie C2 i niemiecki na poziomie C1 jednak brak doświadczenia powoduje we mnie niechęć bo tak naprawdę nie chcę siedzieć w Polszy jeszcze 2 lata i mało zarabiać. Co mi polecicie? Czy startować do zagranicznych firm bez doświadczenia?
#pytanie #programowanie #emigracja #praca

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f54b42e8679b6c666e7ad86
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Przekaż darowiznę
  • 19
@AnonimoweMirkoWyznania: Jeśli na prawdę znałbyś angielski na c2 i niemiecki na c1 to zamiast zadawać takie durne pytania na wykopie przeglądałbyś oferty pracy i aplikował, bo jeśli to nie bait to co ci niby przeszkadza w poszukiwaniu pracy? W najgorszym wypadku odrzucą twoją aplikację, w najlepszym dostaniesz robotę. https://pl.wikipedia.org/wiki/Europejski_System_Opisu_Kszta%C5%82cenia_J%C4%99zykowego
Chciałbym zacząć zarabiać jako programista za granicą

powoduje we mnie niechęć bo tak naprawdę nie chcę siedzieć w Polszy jeszcze 2 lata i mało zarabiać


@AnonimoweMirkoWyznania: jeszcze nawet nie wiesz czy faktycznie coś potrafisz bo nigdzie tego nie zweryfikowałeś, masz zerowe doświadczenie, nawet optymistycznie zakładasz, że dostałbyś pracę od ręki w Polsce, już nawet pomijam fakt, że nie podałeś stacku technologicznego który masz opanowany - co potrafi zmienić wszystko w szukaniu
@Kaczus2B: jak można uczyć się programowania bez praktyki? Musi zgodzić się na początek na niższą stawkę żeby wejść w jakiś projekt. Jak przeleje trochę krwi i potu w kod to załapie o co chodzi. Bez praktyki nie ma o czym gadać. Oferty i w bój.