Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Przegrałem życie, mirki. 22 lata i pierwszy seks z prostytutką miałem miesiąc temu. Dodatkowo studiuję gówno-kierunek humanistyczny, nie mam życia towarzyskiego i mieszkam z rodzicami, którzy mnie utrzymują. Najgorszy jest jednak fakt, że przegrałem całą młodość - ludzie mają fajne wspomnienia z okresu 14 - 19 lat, a ja wtedy siedziałem w piwnicy i latałem po psychologach.
Nigdy nie będę miał normalnej psychiki i normalnego życia. Przegrałem wszystko, co było do przegrania. Wkurzenie i frustracja powoli zamieniają się w otępienie i smutek. Nie wiem, co mam robić dalej - nie jestem osobą normalną i nie potrafię funkcjonować w tym społeczeństwie.
Głupio się czuję pisząc takie coś, ale... co innego mi pozostało? Czuję się tragicznie źle i nie mam perspektyw na zmianę swojego położenia głównie ze względu na skrzywioną psychikę, która już chyba nie jest do odratowania :(
#przegryw #stulejacontent ##!$%@? #incel #tfwnogf #rozowepaski #niebieskiepaski #depresja #gorzkiezale #zalesie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #5f6fed84f49ad326e7b1b757
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Doceń mój czas włożony w projekt i przekaż darowiznę
  • 73
@AnonimoweMirkoWyznania: A tak btw psyche da się odratować, chociaż pierdzielenie "wystarczy chcieć" gówno tu zmieni, znajdź sobie jakaś pasję/hobby typu gra na jakimś instrumencie albo jakieś szydełkowanie, wkręć się w daną społeczność i życie towarzyskie wróci do łask. A jak terapie z psychologami nie pomagają to myyyk do psychiatry i Cię lekami spróbuje wyprostować. Grunt to się nie poddawać. Mirki tu dobrze piszą że niektórym życie zaczyna się grubo po 20.
konto usunięte via Wykop Mobilny (Android)
  • 2