Wpis z mikrobloga

Witam serdecznie nazywam się Bimer Auto sie chcemy ustosunkować się do postu który został zamieszczone na wykopie https://www.wykop.pl/artykul/5734175/wspolpraca-z-bimmer-autos-kalisz/
Witamy krótko odpowiemy na całą historię.
Klient od początku był poinformowany o każdej usterce która mu przedstawiliśmy przed jego decyzja o zakupie pojazdu w Szwajcarii co jest udokumentowane zdjęciami oraz rozmowami. Również wiedział że tylna pokrywą bagażnika ma drugą warstwę lakieru, na pokrywie nie występuje żadna rdza co jest udokumentowane zdjęciami. Na życzenie klienta przeprowadziliśmy samochód do kraju, dokonaliśmy wymiany (na życzenie klienta) rozrządu, wszystkich filtrów, zaslepione zostały klapy wirujace kolektora, zmieniony olej w skrzyni. W samochodzie już podczas zakupu występował błąd dotyczący napędu xdrive ( zbyt duża siła wysprzeglajaca) rozegraliśmy cały reduktor który jest w stanie idealnym wyczyscilismy z nagrau zalalismy świeżym olejem. W tym momencie poinformowalismy jedynie że silnik nastawczy reduktora jest nowy Ale że jest to zamiennik nie oryginał. Całej reszta prac wykonana przy samochodzie opisana jest na Facebooku gdzie są też zdjecia samochodu oraz właściwy opis zgodny że stanem faktycznym ( co jeszcze potwierdzimy lada dzień filmem na Youtube). Koła 19" mają źle dobrane opony dlatego też poinformowalismy klienta Koła wymieniliśmy na właściwe i tego samego dnia przejechaliśmy 150km ponieważ samochód jak i napęd nie dawał żadnych oznak uszkodzenia zadzwonilismy do klienta że wszystkimi informacjami że samochód jest gotowy. Niestety po przybyciu na miejsce okazało się że faktycznie napęd się kantuje i jest znów uszkodzony. W tym momencie absolutnie nie było dyskusji klient został poinformowany że silniczek nastawczy możemy wymienić od razu na nowy oryginalny BMW na miejscu tylko trzeba chwilę poczekać ponieważ była już 22 lub jutro samochód dowieziemy pod dom jakoś rekompensujac jego podróż na marne do Kalisza. Jedyna usterka samochodu o której klient nie wiedział to nie działające otwieranie bagażnika (uszkodzona wiązka kabli dość powszechny temat w e60) bagażnik otworzyć można jedynie z kluczyka. W tym momencie zostaliśmy zmuszeni do wypisania poświadczenia które jak widać wyżej udostępnia dane wrażliwe. Na następny dzień od rana silnik nastawczy został wymieniony samochodem przejechaliśmy 300 Km usterka została usunięta. Wykonany został telefon do klienta informując że samochód jest w pełni sprawny i że na napęd xdrive dostanie od nas gwarancję, a samochód zostanie w ten sam dzień dostarczony klientowi pod dom. W tym momencie usłyszeliśmy że nie ma mowy w ogóle o tym samochodzie tylko zwrot pełnej kwoty wchodzi w grę. Po drodze zapytaliśmy klienta czy jest w stanie ponieść koszta za usługi które wykonaliśmy na jego zlecenie proszę sprawdzić jakie są koszty wymiany C
samego oleju w skrzyni, a gdzie do trgo rozrząd i całą reszta i jakie są rozbieżności między tymi kosztami A kwota wyżej wymieniona 1000-2500pln. Na hasło o kosztach usłyszeliśmy "nie no tak to nie". Dla tego poinformowalismy klienta że całość kwoty bez żadnych kosztów zostanie zwrócona po sprzedaży samochodu na co również usłyszeliśmy "nie no tak to nie". Po drodze klient poinformował że wyjeżdża do Norwegii i dlatego potrzebuje pieniędzy. Nie są to absolutnie nasze sprawy ale na ten moment z naszej strony sprawa wygląda tak że wykonaliśmy całą usługę tj:
-znalezienie pojazdu
-sprawdzenie
-zakup
-transport
-czynności celne
-ogromny serwis wszystko na oryginalnych częściach
-Również polerka samochodu (bez korekty lakieru) (również etapy prac są na fotografiach i dołącza do filmu na Youtube.
-reszta kosmetyki pojazdu
Nie negujemy tego że samochód w momencie odbioru był niesprawny jest to prawda z którą nikt się nie kłóci. Jednak zawsze informujemy wszystkich klientów że samochody te mają już swoje lata i mogą ulegać awaria w tym przypadku była to czysta złośliwość chińskiego nastawnika skrzynki rozdzielczej napędu. Usterka została zlikwidowana na następny dzień cała reszta usterek wyżej opisanych nie jest prawdziwa co można zweryfikować oględzinami samochodu u nas można udac się na każdą stację diagnostyczną lub przyjechać z dowolnym specjalista. Jak również widać na ten moment udostępniane są w Internecie dane wrażliwe oraz niszczone jest dobre imię firmy. Od razu poczuliśmy się do odpowiedzialności i zaproponowalismy wymianę ów nastawnika na nowy oryginalny na nasz koszt. Po drodze zapytaliśmy klienta dla czego wcześniej nie poinformował nas o wyjedzie i rezygnacji z zakupu to sprawę rozwiązali byśmy inaczej i nie wykonywali wszystkich prac nie tracili czasu i nie ponosili kosztów. Ponieważ wielokrotnie sami kupowalimy pojazdy na polskim rynku i znamy wszystkie możliwe scenariusze to zawsze staramy się działać tak by wszyscy byli zadowoleni pamiętać trzeba jednak że każdy samochód używany nie jest pojazdem nowym i zawsze może zaskoczyć o czym każdy nasz klient jest informowany na wstępnie. Jak widać w tej sytuacji my czujemy się że wszystko zrobiliśmy jak należy dołożyliśmy wszelkich starań by dostarczyć towar zgodny z opisem wstępnym, i ten towar temu opisowi nie odbiega najmniejszym stopniu.
Rogalex - Witam serdecznie nazywam się Bimer Auto sie chcemy ustosunkować się do post...

źródło: comment_16023256394nnkw53fy5S5Gm91q8RLqG.jpg

Pobierz
  • 161
Gdyby nie haslo o Norwegii zapewne nie byloby calej afery. Bo faktycznie mimo ze nie popelnilismy bledu uznalismy ze nie ma sie co aferowac ale w tym momencie jesli ktos wyjezdza to moze wczesniej powiedziec sluchajcie bo to tamto okej rozumiemy przeciez wszyscy jestesmy ludzmi tak jak pisalismy. Ale w tym przypadku mamy zapłacić za wszystko plus jesteśmy oszustsmi.
BimmerAutos - Gdyby nie haslo o Norwegii zapewne nie byloby calej afery. Bo faktyczni...

źródło: comment_1602433887XMDITXnVxFhJu7e5DcSkeM.jpg

Pobierz
@elgrecqo: @BimmerAutos: kto kogo zwodzi? No nie wiem mkze pisząc wiadomość po jakis 10 dniach że 'lada dzień odeślemy przelew' po czym zmiana zdania kilka dni później że jednak tego nie zrobicie?

A co gdyby klient wziął pożyczkę i kupił w międzyczasie auto? Przez 14 dni byliście przkeonani do rozwiązania polubownego w postaci przelania pieniędzy a dopiero potem spojrzeliście na to 'na chłodno'?

No sorry ale to nie jest poważne
@ATAT-2: ale przez caly czas byliśmy przekonani do rozwiązania polubownego widsc ile rzeczy zostalo zrobionych na zyczenie klienta a to 1/3 spraw. Wykonana zostala usluga na zlecenie ktora wykonana została dobrze. Klient nie chce przyjąć towaru, a co z usługą która ustalona była ponad to. Faktem jest żże sprawa powinna zostać tak przedstawiona odrazu. Jednak jak ktos ma dostwc zawalu za 30 tys to ja uznalem ze lepiej juz odpuścić. Przecież
Jednak jak ktos ma dostwc zawalu za 30 tys to ja uznalem ze lepiej juz odpuścić. Pr


@BimmerAutos: nie do końca rozumiem. Czyli świadomie potwierdziliście że oddacie całą sumę i Świadomie zwodzilsicie klienta przez dwa tygodnie, że 'przelew zaraz pójdzie' jednocześnie praktycznie od początku nie planując przelać ani złotówki?

O to wszystko tłumacząc obawą o jego stan zdrowia?
Klient na bierzaco o wszystkim byl informowany. Na ten moemnt będziemy z adwokatem szacowali straty dobrego imienia firmy jakie wyrządził swoim wpisem i skierujemy sprawe do sądu o odszkodowanie ktore znacznie przekroczy wartość pojazdu poniewaz wiekszosc elementów wypisanych przez tego Pana nie miala miejsca.


@BimmerAutos: Nie strasz nie strasz, bo się zesrasz. Poza tym, używaj korekty ortografii, bo wygląda to dziecinnie.
Przez caly czas powtarzasz jedno pytanie na ktore odpowiedz padła kilka razy. Kto twierdzi ze nie zamierzalismy przelac ani złotówki?


@BimmerAutos: nie, nie odpowiedzieliście dlaczego przez 14 dni, do samego końca, zapewnialiscie kupującego że zostanie zwrócona pełna kwota po czym nagle zmieniliście zdanie

Wasza odpowiedź zupełnie tego nie tłumaczy.
@Rogalex: Sorry człowieku ale ten post to w mojej opinii jakiś żart. Nie jestem w stanie zrozumieć polityki waszej firmy. Jakie wy samochody ściągacie? Przecież to jakiś klamot jest. Jako specjalista nie możesz powiedzieć klientowi: panie, pan szuka utopii nie samochodu. Żeby godnie jeździć musi Pan dozbierać sobie jeszcze z 15000. Jeśli Pan nie ma tyle to sprowadzę Panu segment niżej ale w tych pieniądzach nie będzie Pan się musiał 3
@piter-forfiter: Handlarz na sztukę, by powiedział, że z autem jest wszystko OK, wykasował błędy i szybko sprzedał. Sorry gościu, ale o bimmmers słyszałem od dawna. Dużo ludzi szuka konkretnych BMW i jest gotowa dopłacić za potrzebne wymiany. I jak ktoś kupuję BMW na zamówienie, jest zawsze przygotowany na serwis. Więc jakie oferowanie segmentu niżej? Sorry człowieku, ale ten komentarz w mojej opinii to jakiś żart.
@Rogalex: Uwaga, mamy tutaj do czynienia z typowym w naszym kraju pojedynkiem dwóch typowych polaczków: w narożniku niebieskim typowy Mirek handlarz - sprowadzanie złomu z zagranicy na koszt klienta, podpicowywanie szrotu, polerka, czyszczonko, wymiana części na chińskie gówna aby tylko wyjechał za bramę. W narożniku czerwonym natomiast typowy wieśniak @saddamuss - nie potrafi napisać po polsku poprawnie jednej historii. Wali typowe wsiowe byki "w oryginalnym lakierze", "w 3.0d". Za kwotę jaką