Wpis z mikrobloga

Nie chcę mi się iść do jakiejś firmy i latać po tych rozmowach kwalifikacyjnych. Wolałbym napisać własną gierkę, albo apke i z tego może żyć.

Szkoda tylko, że tak słaby pieniądz jest z własnych gier ehhh.

Są tu jacyś solo gamedevy?

#programowanie #gamedev
  • 42
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@amisobad: pieniądz nie śmierdzi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

@ofczy: tak, ale jest to bierny dochód, bo przecież nie będziesz tego utrzymywał. Zrobisz takich gówno gier ze 100 i masz 5k miesięcznie.
  • Odpowiedz
@JakTamCoTam: UE4 ma oficjalny plugin do obsługi 2D opartego o sprite'y. Chyba problematyczna może być jedynie waga gry - sam silnik w moim projekcie waży 1,1 GB. Jednak mój projekt mimo używania blueprintów figuruje jako projekt c++ a z tego co pamiętam to zwiększa jego rozmiar.
  • Odpowiedz
@JakTamCoTam: efekt skali juz nie dziala, google #!$%@? to. Jezeli gra nie bedzie updatowana, nie bedzie miala dobrych ocen czyli powyzej 4.1/4.2, bedzie sie crashowac to bedzie spadac w oczach botow i nie bedzie ruchu zadnego.

To o czym mowisz dzialalo ze 2 czy 3 lata temu, nawet Ten Square Games to robilo. Farmy w indiach byly popularne swego czasu.
  • Odpowiedz
@JakTamCoTam: true, ale ciagle mozna zrobic dobra gre, single player tylko trzeba pokminic co i jak :)

Tylko, ze tak naprawde praca zaczyna sie po wydaniu gry, a nie przed
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@ofczy: niemniej jednak jest to chyba srylion razy lepsza praca niż jakbym miał wrócić do biura i siedziec z tymi #!$%@? toxykami w zespole i się #!$%@? tylko bez żadnej możliwości rozwoju.
  • Odpowiedz
@TymRazemNieBedeBordo: tylko takie czasy się skończyły. Rynek jest bardzo przesycony i ciężko się wybić bylejakim tworem który ma już milion innych klonów. Jeśli chcesz zarobić na przeciętnym/słabym produkcie to znowu musisz bardzo dużo zainwestować w marketing. Gamedev to nie są takie łatwe pieniądzy jak się niektórym wydaje, chyba już prościej dorobić się na youtuberstwie.
  • Odpowiedz