Wpis z mikrobloga

Nie chcę mi się iść do jakiejś firmy i latać po tych rozmowach kwalifikacyjnych. Wolałbym napisać własną gierkę, albo apke i z tego może żyć.

Szkoda tylko, że tak słaby pieniądz jest z własnych gier ehhh.

Są tu jacyś solo gamedevy?

#programowanie #gamedev
  • 42
  • Odpowiedz
@JakTamCoTam: I do tego szansa jedna na pareset tysięcy ze twoja gra będzie naprawdę popularna.
Za każdym razem jak myśle sobie se napisałbym jakaś grę to mnie to powstrzymuje xD
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@laki1: ewentualnie można zrobić grę i ja sprzedać później.
Problem chyba tylko jest taki że trzeba wówczas robić w jakimś UE, albo innym komercyjnym czymś, bo nikt nie kupi własnego silnika.

No, albo robić maszynowo mnóstwo gier i wydawać na telefon ( ͡° ͜ʖ ͡°)
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 2
@TymRazemNieBedeBordo: to świadczy o tym o czym zawsze mówiłem, że ogół graczy patrzy głównie na animacje i grafike. Among us nie przyciąga oka i #!$%@? ¯\_(ツ)_/¯ Siadło im dzięki streamerom. To samo z phasmophobia, albo WTG.
Do tego bardzo ważna jest reklama. Grywalność nie musi być na jakimś ogromnym poziomie.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@JakTamCoTam: Indie to ciężki kawałek chleba, gracze nie zdają sobie sprawy ile to pracy i nawet za cenę kebsa nie kupią gierki, 4k h mi już pękło w projekcie, maraton
  • Odpowiedz
@JakTamCoTam: jak chcesz dobry pieniądz to rób grę na PC, właśnie na UE4 czy Unity. Coś prostego w założeniach co będzie dobrze wyglądać i działać, sprawiać frajdę. Sprzedasz później chociaż 100 tys. kopii na Steam po nawet niskiej cenie (15-20 dolców) to po odliczeniu doli dla Steam i twórców silnika masz kupę hajsu.
W dzisiejszych czasach nie jest to takie trudne jak się może wydawać. Sam pracuje nad grą - UE4
  • Odpowiedz
Sprzedasz później chociaż 100 tys. kopii


@LoneRanger: panie, dlaczego pan zakłada tak optymistyczny scenariusz dla gry robionej przez jedną, nieznaną osobę? To straszne jak wiele osób myśli, że sprzedaż nawet dobrej gry na steam to łatwy pieniądz, że pyknie te magiczne 100k kopii? to tak niestety nie działa.
  • Odpowiedz
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@LoneRanger: ja bardzo lubię c++ i w nim mam też doświadczenie. Myślałem aby stworzyć jakaś gierkę 2D stylizowana na retro i nawet napisać silnik do tego, bo nie wiem czy UE nie jest za duży do takich gierek. W porównaniu do 3D jest to milion razy mniej pracy.
  • Odpowiedz