@aski tylko że poldek akurat ma strefę zgniotu, jakąś, a tamte auta nie. Już pomijając to że z Poloneza może nic nie zostać po zdarzeniu z kilku letnim Yarisem.
@aski: stare amerykańskie kanapy wcale nie były bezpieczne. Cała konstrukcja spoczywała na ramie, a karoseria, często bez wzmocnień, w razie wypadku składała się jak papierowy samolocik. Polonez wiadomo że był mniejszy i lżejszy, ale jednak miał strefy zgniotu, które w autach europejskich tej klasy nie były wówczas popularne.
@aski: Bardziej bym się obawiał współczesnych aut, bo przy ówczesnych Polonez miał akurat szanse, a to dlatego że był projektowany z myślą o spełnianiu amerykańskich norm bezpieczeństwa. FSO w latach 70. zupełnie na poważnie myślało o eksportowaniu aut do USA, nawet poszło tam kilka egzemplarzy testowych 125p pickupa i Poloneza. Przez długi czas wiele osób uważało te testowe auta za miejską legendę, ale jakiś czas temu wypłynął na światło dzienne ocalały
Mirki chowam tatę. Nie wiem dlaczego to piszę tutaj, biorąc pod uwagę liczbę debilów na portalu... Ale pomyślałem że może ktoś to przechodził i zrozumie.... Jest mi w CH smutno i przykro #zalesie #religia #smierc
POLONEZ ONLY
@tr4b4nt: to uczucie
#analfabetyzm
Bardziej bym się obawiał współczesnych aut, bo przy ówczesnych Polonez miał akurat szanse, a to dlatego że był projektowany z myślą o spełnianiu amerykańskich norm bezpieczeństwa.
FSO w latach 70. zupełnie na poważnie myślało o eksportowaniu aut do USA, nawet poszło tam kilka egzemplarzy testowych 125p pickupa i Poloneza. Przez długi czas wiele osób uważało te testowe auta za miejską legendę, ale jakiś czas temu wypłynął na światło dzienne ocalały