Wpis z mikrobloga

4. Po co są 3 klasy / "przeszłości" do wyboru, skoro nie zmienia to dosłownie nic? Przez całą grę dostaniemy może z 10 dodatkowych kwesti dialogowych które (patrz punkt 3) nie zmieniają kompletnie nic.


@TempDB: Akurat tych różnych kwestii dialogowych w zależności od 'profesji' jest dużo ale nie zmieniają faktycznie kompletnie nic.

7. I mogło by się wydawać, że skoro jesteśmy zasypani side questami jak wspomniałem w punkcie 6 to
  • Odpowiedz
@TempDB: To jest to - dużo pochwalnych komentarzy, to ludzie, którzy nie korzystają z open world. Wystarczy czasem nawet na chwilę przystanąć, by zobaczyć jak skrypty się zapętlają, przykład - policja waląca w drzwi do mieszkania. Nic więcej się nie dzieje, zero interakcji, zero ciągu dalszego.

Świat otwarty w tej grze to taki trochę Truman Show, on jest wyreżyserowany na raz. I tu nie pomogą komentarze, że to RPG, bo
  • Odpowiedz
@rskk: Grałem miastowym punkiem i moim zdaniem dużo tego nie było. Ale nawet jeśli, to kurde fajnie jakby to wpływało na cokolwiek ( ͡° ͜ʖ ͡°). Jaki jest sens gry od nowa? Z Delamainem to chodziło mi o wkurzające notyfikacje na każdym kroku, że gdzies w pobliżu jest samochód.

@kompocki: a może te wszystkie bugi i błędy w mechanice to poprostu uszkodzenie sytemu V?
  • Odpowiedz
@TempDB: Mi się wydaje ze policja miała działać normalnie, ale ją wycięli bo była mega zbugowana. Wykonuję teraz misje dla Kerryego (sidequesty od Johnnyego). Była misja w której było zadanie "ucieknij przed pościgiem", zespawnowały się samochody policyjne, stały w miejscu, odjechałem 200 metrów i zadanie się zaliczyło.

Jestem przekonany że policja miała wtedy ścigać V, ale to zadanie też zapomnieli wyciąć i jest jak jest.
  • Odpowiedz