Wpis z mikrobloga

Jednym z rzadszych okazów w mojej wirtualnej kolekcji samochodowego żelastwa jest niewątpliwie OSI 20 M TS, ponieważ po dziś dzień zachowało się poniżej 200 sztuk z około 2200 wyprodukowanych ogółem.

Z tego, co udało mi się ustalić, była to próba wejścia Forda na rynek luksusowych samochodów coupe w Europie. Zawiązał joint venture z włoską firmą Officine Stampaggi Industriali i w 1966 roku wypuścili to piękne auto wyłącznie na rynek RFN. Podzespoły czerpał z Forda 20M, a nadwozie zaprojektował Sergio Sartorelli, znany między innymi z narysowania ponadczasowego nadwozia Fiata 126, więc jest to osoba, która pośrednio wywarła wpływ na życie każdego z Polaków. Powinien dostać pośmiertny order zasługi od Dudy.

Pod maską był silnik V6 o pojemności 2.0 lub 2.3 105 KM, vmax 175km/h

Po zaledwie dwóch latach produkcji, ustąpił miejsca nowemu projektowi o nazwie Capri, a firma OSI zbankrutowała.

Ktoś w Szkocji sprzedaje za 38000 funtów, programiści 15k - lokujcie kapitał tutaj, zamiast wykupywać mieszkania
https://www.carandclassic.co.uk/car/C1173353

#rzetelnfura -> najlepszy motoryzacyjny kontent w całym internecie
#samochody #motoryzacja #carspotting #carboners #osi
DerMirker - Jednym z rzadszych okazów w mojej wirtualnej kolekcji samochodowego żelas...

źródło: comment_1614062740DUOmhKEkAnuIEZ697yfVHg.jpg

Pobierz
  • 21
@DerMirker: OSI M20, diable RFNowski, przeklętego Taunusa bracie oraz towarzyszu, samego Henrego sekretarzu. Jaki z ciebie do diabła luksusowe coupe, jeśli nie umiesz przejechać stu kilometrów bez #!$%@? się? Twoje zardzewiałe blachy zrobiono z czarciego gówna. Nie będziesz ty, suki ty synu, synów chrześcijańskiej ziemi w swojej kabinie mieć. Walczyć będziemy z tobą szlifierką kątową i młotami - #!$%@? TWOJA MAĆ! Dupowozie ty babiloński, kupeto nigeryjska, mołdawska limuzyno, bestio z RFN,