Wpis z mikrobloga

Czy ktos z szanownych mirkow uzytkuje lub uzytkowal focusa mk2 (2008) 1.8 benzynka? Szukam uzywanego auta do dojazdow do pracy glownie po miescie. Mam opcje kupic od znajomego taki model. Maly przebieg, spoko cena 15k, dorzucilbym tylko lpg i mysle ze pare lat jeszcze moglby sluzyc. Nie mam jednak doświadczenia w fordach i nie znam typowych usterek. Widze tylko przewijajacy sie temat przepustnicy i falujacych obrotow na zimnym. Kolega wspominal ze tez go to dopadlo ale czyszczenie pomoglo. Mam jednak male obawy bo problem jest malo rozwiazywalby i sporo ludzi pozbywa sie auta z taka usterka. Czy jest cos jeszcze na co zwrocic uwagle lub cos co dyskwalifikuje te modele? #focus #ford #fordmk2 #focusmk2 #focus2 #fordfocus
  • 15
@mor3nko: dokładanie lpg do jazdy po mieście chyba się trochę mija z celem IMO. Nie wiem jak nowsze instalacje ale ojciec jeździ Ibizą 2 z fabrycznym gazem i zanim się silnik przełączy na gaz mija dobra 2/3km.
@mor3nko: Tak jak napisał @goferek :) Poszukaj może coś ze stajni Renault z 1.6 - będzie dobrze jeździł na gazie, ale będzie się je*ać elektryka. Trzeba szukać czegoś z hydrualiczną regulacją luzu zaworowego i pośrednim wtryskiem. Jak to ma dupowóz do miasta to szukałbym używanego Citigo/Upa/Mii do gazu.
@goferek a co dokladniej wplywa na minus zakladania tu gazu?
@ReInspire gaz mam w swoich autach od 10 lat i nigdy nie mialem zadnych zlych doswiadczen. A oszczednosc ogromna tym bardziej na miescie gdzie spalanie benzy to srednio 10l

@HansVonGrooBer podtrzebuje czegos wiekszego gdzie bedzie kawalek bagaznika. Nie chce mi sie za bardzo babrac w naszym goenianym rynki aut uzywanych a tu sie trafia opcja prawie od sasiada. Mamy obecnie C1 wiec
mam duzo zych doswiadczen z uzytkowania meganki gdzie zeby wymienic zarowke to trzeba byc magikiem i miec gibkie dłonie grzebiac na slepo przez nadkole.