Wpis z mikrobloga

#anonimowemirkowyznania
Najlepszy kraj do emigracji dla rodziny to...?

Ja pracuję w IT, żona jest inżynierem procesu (praca raczej w produkcji) i patrząc na to co się dzieje w tym kraju mocno myślimy nad emigracją.
Jeśli chodzi o zarobki, to jestem świadomy, że dla programisty Polska jest fajnym krajem, bo zarobki są wysokie,a koszty życia nie aż tak duże, ale nie samymi pieniędzmi człowiek żyje.

I tak się zastanawiam, gdzie ewentualnie uciekać. Który kraj ma jednocześnie sporo pracy w IT, ale jest też przyjazny dla rodzin z dziećmi? Chodzi mi o to, żeby żona nie musiała siedzieć w domu aż dzieci pójdą do szkoły, a były jakieś żłobki i przedszkola w zasięgu (ale nie jak w Polsce, że tylko w teorii są często dostępne).

Jeśli mielibyście wybierać w naszej sytuacji, to jaki europejski kraj byście wybrali?

#pracait #programista15k #dzieci #emigracja #pytanie

Kliknij tutaj, aby odpowiedzieć w tym wątku anonimowo
Kliknij tutaj, aby wysłać OPowi anonimową wiadomość prywatną
ID: #6066e6d0419888000b5d32ae
Post dodany za pomocą skryptu AnonimoweMirkoWyznania ( https://mirkowyznania.eu ) Zaakceptował: Eugeniusz_Zua
Roczny koszt utrzymania Anonimowych Mirko Wyznań wynosi 235zł. Wesprzyj projekt
  • 27
@rskk: Jesli chodzi o polnoc Wloch to tak, pracy jest sporo, poludnie bardzo zaniza wynik calego kraju jesli chodzi o bezrobocie. Op moze pracowac dla zachodu a do tego pisal ze nie samymi pieniedzmi czlowiek zyje. Zona nie powinna miec problemu ze znalezienia pracy, ilosc fabryk we Wloszech jest ogromna, ale tu bez glebszej wiedzy co do jej doswiadczenia wiecej sie nie da powiedziec.