Wpis z mikrobloga

nawiązując do wczorajszego wpisu @Antyestabilishtamentarianin
Jestem kierowcą od 14 lat, na rowerze troche bardziej i cześciej jezdze od 2-3 lat.
W pierwszym roku jezdziłem własnie takimi poboczami (o ile były) a tam gdzie nie było trzymałem się jak sie tylko dało prawej krawędzi drogi. Po pierwszym sezonie skończyłem jazde przy krawędzi drogi ponieważ:
-daje to możliwość wyprzedzenia ciebie przez samochody na centymetry
- kierowcy widząc z daleka że się zmieszczą nawet nie zwalniaja tylko #!$%@? ile wejdzie
-kierowcy tirów przy wyprzedzaniu wpiedalaja cie na pobocze/pod koła.
Od 2 lat jezdze około metra od krawędzi drogi dzięki temu żaden frustrat nie zepchnie mnie z drogie ewentualnie pod koła.
#rower #szosa
iredbox - nawiązując do wczorajszego wpisu @Antyestabilishtamentarianin
Jestem kiero...

źródło: comment_1620112172Jf7KPgimX810auBlGnO29h.jpg

Pobierz
  • 93
  • Odpowiedz
@iredbox here we go again. W cywilizowanym kraju kierowcy mają trochę więcej szacunku do rowerzystów, bydło trzeba uczyć ale nie karać wszystkich jak leci, myślę że jakbyscie się zawzięli i nagrywali tych którzy wyprzedzają na cm i wysyłali nagrania na policję, a ta by wystawiała mandaty to problem dało by się z czasem naprawić bez szkody dla innych.
  • Odpowiedz
@iredbox:
Dla mnie taka jazda "metr od" jest stresująca ze względu na presję, ale ilekroć mięknie mi dupa albo pomyślę, że zrobię dobrze kierowcom i pojadę bliżej krawędzi, to jestem za to karany wyprzedzaniem na centymetry albo jazdą po dziurach.
  • Odpowiedz
@Alpha_Male: ja też tak miałem że stres i nie raz trąbienie. Ale wolę trochę klaksonu niż #!$%@? lusterkiem z kierownice, już nie wspomnę o tym że rowerem nie jedziesz jak po sznurku i czasami kierownicą odbijasz na prawo i lewo.
  • Odpowiedz
bez szkody dla innych.