Wpis z mikrobloga

Mirki z tagu #playstation zastanawiam się nad zakupem #ps5, ale jestem zielony w temacie, stąd kilka pytań do was:
1. Czy jeśli kupię używane gry pudełkowe na #ps4, a ten tytuł dostał ulepszoną wersję na PS5, to po włożeniu automatycznie pobierze mi się nowa wersja?
2. Gdzie kupujecie gry żeby trochę zaoszczędzić (oprócz olx)? Wiem, że na Xboxa można kupować taniej np. w zagranicznych MS stores lub kody na Eneba itp, a jak na PS?
3. Cyfrowe wersje gier można kupić tylko w ps store?
4. Czy można jakoś wykupić abonament na gry EA? Coś jak EA Play w ramach GP?
5. Czy w przyszłości również można się spodziewać świetnych exów na PS jak do tej pory? Czy teraz Xbox będzie gonił ze swoimi produkcjami? ( ͡° ͜ʖ ͡°)
6. Czy wszystkie gry z listy #psnow widocznej na stronie będę mógł ograć wchodząc teraz w subskrypcję? Czy one są dostępne tylko przez jakiś czas i już za późno? PS. Wiem, że ps now trzeba na razie przez UK kupować.
7. Czy jest/będzie gdzieś obecnie do kupienia ps5 w wyjściowej cenie? ( ͡° ʖ̯ ͡°)

Z góry dzięki za pomoc. Dodam tylko, że bylem początkowo przekonany do XSX, głównie przez GamePassa, ale okazało się, że niewiele gier stamtąd mnie interesuje, a większość exów na PS można teraz wyrwać za kilka dyszek. No i Dual Sense mnie kusi ( ͡° ͜ʖ ͡°)

PS. Jedyną konsolą jaką dotąd miałem był x360.
  • 10
@urbi727:

1. Czasem tak czasem nie zależy od gry
2. Tak samo
3. Tak
4. Tak, EA Play jest na PS
5. Tak, jak najbardziej będą świetne exy na PS5, cały czas wychodzą. Czy xbox goni? Póki co niezbyt.
6. Większość gier jest w stalej ofercie ale najmocniejsze tytuły third-party są zwykle czasowo ekskluzywne np RDR2 do 1 listopada. Co miesiąc nowe gry.
7. Nie, czasem golasa idzie dorwać w play
via Wykop Mobilny (Android)
  • 1