Aktywne Wpisy

Wojciech_Skupien +17
W Polsce co chwilę słyszymy o dramatycznych incydentach. Pogryzienie dziecka, rozerwanie psa na spacerze, atak na dorosłego. I w większości przypadków przewijają się te same rasy: pitbulle, amstaffy. Problem wraca jak bumerang, i pytanie, czy państwo nie powinno tego wreszcie uregulować.
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
Nie chodzi o to, żeby wszystkich właścicieli wrzucać do jednego worka czy zakazywać posiadania psów z listy tych najbardziej agresywnych. Każdy, kto ma kontakt z psami, wie, że wiele zależy od wychowania
źródło: hq720
Pobierz
Idę na grzibki, nie znam się na tym to nigdy nie chodziłem, no za dzieciaka z wujkiem takim co się znal.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.
Moja mama wpoiła mi jakąś panikę przed grzybami, ona ma mykofobie jakas.
No i nie chodziłem bo się nie znam, ale znajomy sprzedał mi protip, jak nie znam jakiegoś grziba to sobie go wrzuce w chat GPT i on mie tego grziba zidentyfikuje i powie czy to borowik czy szatan jakiś.

@tall_underhill: zastrzegłem w nocy, bo nie moglem spać.
A co do tego adresu, to w sumie im bez różnicy, wezmą chwilowek ile się da i mogą mieć w dupie dalsze losy tego konta. O 10 będzie czynny bank Millennium to się dowiem co zdążyli zrobić
Też mam firmę i po tym co przeczytałem zaczynam się obawiać, bo miałem konto w tym totolotku przed 2019. Grałem tam bo jako jedyna (w tamtym czasie) legalna firma oferowała
A jak u Ciebie sytuacja wygląda? Zgaduję, że też byłeś klientem totolotka, skoro tutaj piszesz. Jakby co, odezwij się na priv.