Aktywne Wpisy
PomidorXD +10
Natan mocno się przysłużył FF ale ludzie troche trzeźwego poglądu na sprawę. Jak widze argumenty w stylu "No ale kiedyś dobrze robił to nie ma co po nim jechać". Przez takie coś Natan będzie bardziej leniwy w swoich przyszłych działaniach. Za błędy trzeba go j*bać żeby wyciągnął z tego konsekwencje.
#famemma
#famemma
nilmerg +6
Podchodzi ten koleś i klepie cie w dupe przy twojej dziewczynie, co robisz?
#famemma
#famemma
Ostatni wpis miał ponad 4000 plusów i był najpopularniejszym tego dnia - to z pewnością przyczyniło się do reakcji Play. Dzięki wszystkim za pomoc. Uczciwie wołam wszystkich którzy zaplusowali poprzedni wpis -https://www.wykop.pl/wpis/62183653/trld-play-przepisal-moj-numer-na-kogos-innego-ಠ-/
Przepraszam za spam. To jednorazowe - mam nadzieje że za miesiąc sytuacja się nie powtórzy.
TLDR: Aktywne konto, regularnie doładowywane (prepaid) straciło numer na rzeczy innego klienta - trwało to prawie miesiąc. Numer był wykorzystywany w autoryzacji do banku, również cała prywatna korespondencja, dane medyczne, telefony od tak przekierowane do innego klienta. Sytuacja absurdalna i krytyczna. Konsultanci proponowali aktywować sobie nowy. Numer po aferze na wykopie wrócił na konto.
Najzabawniejszy fakt jest taki że problem nawet nie dotyczył mnie osobiście, tylko bliskiej osoby ale trzeba było pozwolić aby ktoś skorzystał z mojego konta i "wymusił reakcję". Dlaczego?
Zgłoszenia były od miesiąca, numer nie działa, zapewnienia że działa, od miesiąca przepychanki aż nagle informacja że numer trafił do kogoś innego i żegnaj - aktywuj nowy ( ͡° ͜ʖ ͡°)
Miesiąc przepychanek prywatnie przez zgłoszenia, afera na wykopie w piątek, w poniedziałek naprawione** - to jest odpowiedź dlaczego.
Z jednej strony cieszę się że udało się rozwiązać problem ale z drugiej strony sami widzicie jak wygląda rozwiązywanie problemów bez burzy w social mediach - jesteś tylko kolejnym numerkiem. Wcale nie było to fajne - wolę na wykopie marnować czas na cudze aferki albo śmieszkować na # f1. Numer nie działał około miesiąca i przekierowywał do Pana który jak znajomi opowiadali mówił że dręczą go ludzie kredytami, rozumiecie jak absurdalna jest to sytuacja.
Pan z infolinii miło zadzwonił, wytłumaczył że to błąd systemowy, nietypowy, zostało zaproponowane 200 złotych rekompensaty (mam nadzieje że nie będzie to ważne np. 30 dni) i obietnica że sytuacja już się nie powtórzy.
Dzięki wszystkim za reakcje, za to że właśnie straciliście 5 minut i dzięki #gownoburza pomogliście rozwiązać problem.
Miłego dnia ʕ•ᴥ•ʔ
#play #afera #wykopefekt #telefony #operatorzykomorkowi #oszukujo
Zawsze też jacyś życzliwi wykopowiecze posiadający numer w Play mogą napisać zgłoszenie do UOKIKu i instytucji ochrony danych osobowych z obawa o bezpieczeństwo swoich numerów oraz danych po zaistniałym incydencie… ( ͡° ͜ʖ ͡°)
To już lepiej było nic nie proponować, zamiast się kompromitować