Wpis z mikrobloga

#kurier #telefony #iphone
Cześć, zakupiłem telefon iphone przez stronę apple.com. Telefon miał być dostarczony w dniu wczorajszym pod wskazany adres. Niestety nie został bo rzekomo kurier pomylił adresy mimo że na stronie firmy kurierskiej był adres dobry a on pojechał do 3km do innej miejscowości do jakiejś niby firmy która była zamknięta. Po interwencji apple dostałem info że adres został poprawiony i jutro mam odebrać paczkę. Przyznam że telefon trochę kosztował i zastanawiam się co sprawdzić dokładnie przy kurierze. Dostałem fakturę oraz nr seryjny telefonu. Jakieś wskazówki na co zwrócić uwagę przy odbiorze przesyłki? Czy nr seryjny jest gdzieś widoczny na telefonie bez włączania go itp itd.
  • 4
@lukaszy: i tak nic nie zrobisz przy kurierze. On ci da paczke i sie zwinie. Jesli dostarczenie bedzie wymagalo podpisu, to podpiszesz i dostaniesz przesylke.
Jedyne co ci zostaje to sprawdzenie czy karton nie jest uszkodzony i ewentualne spisanie protokolu uszkodzenia przesylki.

A tak to sugeruje metode na przesylki z ali, odpalasz nagrywanie, pokazujesz ze paczka nie byla otwierana i zaczynasz unboxing.
@lukaszy: jak karton jest uszkodzony lun widać ślady otwierania / ingerencji to zgłoś to kurierowi i on wtedy pewnie i tak powie, że ktoś przyjedzie za dzień dwa spisać protokół. Jak nie ma żadnych śladów, to przyjmujesz, otwierasz, sprawdzasz i jak coś nie gra to zgłaszasz do apple. Na zgłoszenie wad niewiedocznych w momencie doręczenia jest 7 dni. Tzn. tyle dni ma Apple, żeby złożyć reklamację do firmy kurierskiej (jeśli to
@lukaszy:
Adres podany był na 100 % poprawnie, bo z oposu winika, że mieszkasz na jakieś wsi (kurier ma swój rejon, a inna miejscowość to inny rejon), tj
Imię i nazwisko
ulica i nr domu/(mieszkania) (jak nie ma ulic, to nazwa twojej miejscowości)
kod pocztowy i nazwa twojej miejscowości.

Jak tu było OK, to raczej kurierowi się nie chciało (lub nie opłacało jechać).