Wpis z mikrobloga

Cześć wszystkim! Zamówiłem ostatnio monitor z morele.net. Paczka przyszła szybko, tak naprawdę w jeden dzień. Wczoraj po pracy otworzyłem paczkę, złożyłem monitor, podłączyłem monitor i ku mojemu zdziwieniu matryca jest trzaśnięta. Napisałem do morele, że monitor przyszedł popsuty, po czym oni sami złożyli protokół reklamacyjny (logistyczny) z tego co tam czytam, to mam mieć sporządzony protokół od kuriera jakoby monitor przyszedł popsuty, tzn że miałem go przy nim sprawdzać. Sami wiecie jacy są kurierzy, zabiegani (oczywiście się im nie dziwie) nie sporządzałem żadnego protokołu, nie myślałem o tym. Co mam teraz zrobić, czy mam jakąś szanse na wymiane monitora czy chociażby naprawę? Czy ktoś mógłby mnie pokierować? #reklamacja #morele #monitory #komputery #prawo #konsumenci
  • 9
via Wykop Mobilny (Android)
  • 0
@gendzi: dzwoń do kuriera jezeli jeździ na stałe w twoim rejonie to może uda ci się dogadać żebyście coś takiego spisali jak będzie spoko
Paczka wyglądała na całą, zawsze wszystko przychodziło mi w dobrym stanie. Kuriera nie znam, pierwszy raz przychodziło mi coś z GLS. Z tego co czytam to nie ma takiego obowiązku by spisywać taki protokół.