Aktywne Wpisy
JamaloV8 +216
EA właśnie zbanowało moje konto, bo miałem na Steamie nick "FREE TIBET, F*CK CHINA" i grałem w Apexa z takim nickiem. Co najśmieszniejsze zbanowanego konta nie można odłączyć od Steama, więc każda gra multiplayer od EA, którą mam, jest już niegrywalna. Powtórzę jeszcze raz, bo nie było mnie słychać: FREE TIBET, FUCK CHINA AND EA. #apexlegends #gry #steam #fuckea #chiny
lagomorph +352
Miałem to ogromne szczęście, że udało mi się wyrwać z #kolchoz
Moja rodzina tego nie akceptuje xD. Wszystko zaczęło się od momentu, gdy powiedziałem na spotkaniu rodzinnym, że się zwolniłem z gastrokołchozu by rozwijać swoją działalność. Jak mój stary usłyszał, że nie wstaję o świcie tylko wysypiam się do oporu i pracuję 13-20 lub 14-21, bo sam sobie ustalam godziny pracy, to rozpoczął swój wywód słowami:
- to dlaczego Ty to synek
Moja rodzina tego nie akceptuje xD. Wszystko zaczęło się od momentu, gdy powiedziałem na spotkaniu rodzinnym, że się zwolniłem z gastrokołchozu by rozwijać swoją działalność. Jak mój stary usłyszał, że nie wstaję o świcie tylko wysypiam się do oporu i pracuję 13-20 lub 14-21, bo sam sobie ustalam godziny pracy, to rozpoczął swój wywód słowami:
- to dlaczego Ty to synek
12 lat temu materiałów na ten temat było w internecie zatrzęsienie - zdjęcia terenu, drzew, uszkodzeń, mapy itd.
Najważniejszy rysunek, który tłumaczy co się wydarzyło pod smoleńskiem jest moim zadaniem na 186 i 269 stronie raportu (tego prawdziwego) - to rysunek pokazujący profil terenu wzdłuż linii podejścia TU154.
Tuż przed lotniskiem teren podnosi się o kilkadziesiąt metrów.
Piloci nie widzieli drzew, bo była mgła i lecieli nad zagłębieniem. Gdy zorientowali się, że są za nisko, teren wznosił się do góry. Na wzbicie się było za późno.
#smolensk #maciererwicz #tu154 #pis
@brigante: dlatego, ze nie bylo widocznosci czy jak?
@bambaleon: Działa to w uproszczeniu w ten sposób: schodzisz do tych 100 metrów. Widzisz pas? Kontynuujesz podejście. Nie widzisz pasa? Bezwzględnie wznosisz się, aby wykonać krąg nadlotniskowy. Oczywiście nie robisz tego na oko, bo istnieje coś takiego jak karty podejścia, czyli coś w rodzaju "instrukcji obsługi" danego lotniska, gdzie masz wszystkie informacje, co należy robić po przerwanym podejściu: na jaką wysokość się wznieść, z jakim kursem i